* Cunttest 2010 *

erm... entry 15 is ook al een zonnig pedaal...?! 8D en wie is entry 18 dan? :?

18 is van mij, die andere niet . zie ook het lijstje wat ik na rijpberaad hierboven gedupliceerd heb. 18 dus, die andere , tja ??:?
( misschien heb ik wat liggen kloten met invoer, maar weloverwogen moet het dus 18 , sunny zijn , niet den 1 en 5...is het te corrigeren of heb ik het weeer eens verkut ? )
 
nog 3 dagen te gaan en dan is het over en sluiten dus breng nog snel ff je stem uit :koffie:

alle deelnemers hebben inmiddels 1 of meer punten ontvangen, check de scores hier :dj:


nog even een paar huishoudelijke mededelingen voor de chef voteviewer bezemkast:

- entry 15 is NIET Sunny Pedaal en kan gedelete worden
- entry 17 (de 1 punt keuze) moet "Arnout Quirijns - Wellicht Een Punt Van Verbetering" worden
- entry 18 moet nog ff renamed worden naar "Sunny Pedaal"

waardoor het score board er zo uit zal komen te zien:

01. 6 Trak - Poke A Ball (zoid's kinderuurtjes mix) [43]
02. Tragmadat - Dooie Mu5 [32]
03. Rubbah - Friendly fire [28]
04. phochos - Do You Know [17]
--. J.Baars - Time Square [17]
--. Arnout Quirijns - Wellicht Een Punt Van Verbetering [17]
07. demian - kuddub [15]
08. ELL3NDELING - De enige waar ik bij zwicht [14]
09. Studio32 - 11 November 2011 11 Uur 11 En 11 Seconden [11]
--. Unic - Hymne [11]
--. The Big CumBack - Charles' House [11]
12. Zoidsity - Zoidy's Studioregel [10]
13. Aphex204 - Tiny Ting-Ting [9]
--. SirSickSik - Test Remote Dedicated Sequencer 3 [9]
15. DenDer - Cunt Up The Coke [7]
--. Nightstorm - Tracktitels Zijn Zo Bourgeois [7]
17. Teluur - Lulerbij [5]
18. Bergen - Quijada [3]
19. Flyweight - Document 1 [2]
20. Edwinemanuel - Poi Poi Remi XXX [1]
--. Raphie - Bounce XXX [1]
 
Laatst gewijzigd:
Cuntsiddert het gebeurd.. 8)

Ohja, en omdat vote 15 is verwijderd is 17 -> 16 geworden en 18 -> 17 maar da's logisch natuurlijk.. :D

Enne, vootje 19 is dan 18 geworden.. maar dat zal niemand verbazen lijkt me zo..
 
ik ben momenteelbal de #s aan het :dj: en het valt me tegen (of is het mee ?); volgens mij hebben een aantal cuntestants onder (of is het over?) gepresteerd...
 
en daabij hebben tot nu toe (slechts) de volgende mensen hun votes weten te bevestigen in deze thread:

- bergen
- 6 trak
- tragmadat
- unic
- zoid
- rubbah
- dender
- sunny pendaal
- demian

en zouden

- ome phooch
- j.baars
- arnout quirijns
- raphie
- aphex204
- diversion
- nightstorm
- cosmicdreamer

dat ook nog ff zouden willen doen a.u.b? dank... Edwin Emanuel is nutuulk een uitzonderling...

Ik weet nog wel welke personen een vote van me gehad hebben, alleen niet meer wie wat heeft gekregen (dom hè). Druk druk druk...................

Phochos
 
Ik weet nog wel welke personen een vote van me gehad hebben, alleen niet meer wie wat heeft gekregen (dom hè). Druk druk druk...................

Phochos
als je op de naam klikt in de voter, dan kan je zien hoeveel punten je iemand gegeven hebt..

:koffie:
 
These are the results from the jury from The Hague:

SirSickSik = 5 points
Demian = 4 points
Zoidsity = 3 points
6 Trak = 2 points
Tragmadat = 1 point

These were the results from the jury from The Hague.

Phochos
 
waarom staat er in de cuntest voter geen nummertje voor mijn naam, maar slechts een streepje?
hmmm?

:D

:mega:

het streepje betekent een gedeelde positie..
spinsmile.gif
 
Waardering is aantal punten gedeeld door aantal votes.

Dit kan op meerdere manieren worden weergegeven :

Gemiddelde score of in een percentage van het maximum aantal punten wat je had kunnen krijgen.

Zo heb jij dus momenteel : 4,25 punt gemiddeld weten te behalen ofwel, 85% van het max haalbare.

attachment.php


En 6 Trak heeft 3.583 gemiddeld weten te scoren en dat is 71.7% van het max haalbare.

attachment.php


Maar 't is maar een extratje uiteraard, iemand met 1 vote van 5 punten zou theoretisch een waardering hebben van 5 van 5 = 100%.. :D
 

Attachments

  • jbaars.jpg
    jbaars.jpg
    28,3 KB · Bekeken: 90
  • 6Trak.jpg
    6Trak.jpg
    53,5 KB · Bekeken: 91
ik wil wel winnen, win ik op de valreep in 2010 toch nog iets...kwa muziek dan :)
tenzij de hoofdprijs 3 maanden omaatjes schoonmaken is in een verzorgingstehuis... :) dan lama!
 
Raphie en EdEm hebben dit jaar de minst kutte tracks gemaakt, ungefeliciteerd dus :mega:
http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2010/scores.cgi?theme=6

maar ende ook... ondanks dat ik ben uitgepoepen tot meest kut dit jaar en ik dit nutuulk ook ten zweerste waardeer wilde ik, zoals reetsch aangegeven, niet winnen dus schuifpuzzle ik de prijs bij deesche door naar iemand die zich in het voorgaande jaar wederom toch wel weer aanzienlijk heeft ingezet voor het kutgebeuren met o.a. zijn onderhand welbekende mix pogingen en nutuulk het suckcesvolle DJ optreden op de meeting in Nijmegen...


jazeker, tha kut gift zal worden toegeworpen naar...

Tragmadat


dus als boy zoiderman en trag dit ff willen shortkutten met 1 ander dan kan ie op de bakfiets :dj:

en iedereen die niet mee heeft gedaan dit jaar; bedankt! :koffie:
 
Pffh zulke groteske bedoeningen zal mij nooit aan mijn reet roestend!
Hoewel greet laat ik nog jamaz jjoes ome pwooeug da mian (ook on te roken)
basioh altijd aanwesig
vco voor de welkkomsheden
6 voor mijn inspiratie
en teluur jah

voor de puntjes op de ietjes!

pees!
 
Owkeeee... 6 weet dus niet wat ie mist qua prijs!! ;)


Als "troonopvolger" Trag dan zo aardig wil zijn om mij z'n postadres, etc. te Pb-en, dan kan ik deze GEWELDIGE prijs opsturen.


congratulations-d.jpg


:biertje: Gefeliciteerd en moge de prijs als (mede)inspiratiebron dienen voor nog vele K#'s!!!
 
Back
Top