* Cunttest 2010 *

ik zat ff te kijken bij styles 1, de lijst dus die iedereen laat zien die ook zelf al heeft gestempdt maar die van mij stond er nog niet tussen terwijl ik al wel had gestempdt maar dat kwam, zo zag ik dus ook weer, dat ik had ingezondigt met 6 Trak en gestempeldt had met 6 trak... inderdraak, het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen... en zo zijn er nog vele anderen die, door hun naam verkeerd te hebben doende gingen moesten mogen schrijven, niet voorkomen in de definitieve styles 1 lijst... zo bijv. ende nuttuulk ook ene Arnoot Kwierijntz...

dit is styles 1 dus: http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2010/scores.cgi?theme=1&vote=40
en voor wie het nu nog niet snapt, deze toont dus gestemden die ook gestempt hebben...
welke 1 van de weinige regels is bij de cunttest, dat je dus ook moet stemmen als je ze ontvangt...


Zonnig pedal ook al niet :D

waar is die lijst, kan toch verder niets doen vandaag , zitten hier in alaska
 
Bijvoorbeeld hier :

http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2010/scores.cgi?theme=4&vote=40

of

hier : http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2010/scores.cgi?theme=3&vote=40

Klik op de cijfertjes boven de grafiek en het word je vanzelf duidelijk.

Je kan zo goed zien wie nog niet gestemd heeft, of tenminste, volgens de voter niet gestemd heeft, want als je met een andere naam stemt als waarmee je een track hebt ingestuurd dan kan de voter je naam niet matchen.

Een beetje het gevolg van het niet hebben van een registratiesysteem voor het inzenden/voten.. (en die gaat ook niet komen denk ik.. )

Dus, we fixen het wel achter de gordijnen voor zover mogelijk. :)

Je kan trouwens ook op iemands track klikken en dan zien van wie de persoon punten heeft gehad, en hoeveel en wat de gemiddelde waardering was voor die track.

Zo staat 6 Trak nu boven aan in punten, maar wordt de track van Rubba gemiddeld hoger gewaardeerd.. Nerdy as i am.. ;)
 
de titels beloven alweer veel kuts !
mag ik toch stemmen , ook al heb ik niks kuts gedaan dit jaar ? of ben ik veroordeeld tot passief genieten ?
heb ze allemaal binnen, behoudens raphie's bounce, is die "gewikileaked" ?
 
Ok m'n track is van de filehoster link afgedropt en heb het orgineel niet meer (dat krijg je als je niet op SF kan hosten) :D

Ik heb braaf m'n top 5 gestemd.
 
da's wel echt kut !
 
Ik vind stemmen kut....ga het nu ff doen...mooi pakkut met #'s....

mvg King Kunt
 
5 Rubbah - Friendly fire
4 phochos - Do You Know
3 Aphex204 - Tiny Ting-Ting
2 Unic - Hymne
1 6 Trak - Poke A Ball (zoid's kinderuurtjes mix)

Fri Dec 24 13:29

Das mijn stem fürmülier ben met me stomme harses vergeten me naam in te vullen....kan iemand dat alsnog regelen? bvd:doei:
 
Bijvoorbeeld hier :

http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2010/scores.cgi?theme=4&vote=40

of

hier : http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2010/scores.cgi?theme=3&vote=40

Klik op de cijfertjes boven de grafiek en het word je vanzelf duidelijk.

Je kan zo goed zien wie nog niet gestemd heeft, of tenminste, volgens de voter niet gestemd heeft, want als je met een andere naam stemt als waarmee je een track hebt ingestuurd dan kan de voter je naam niet matchen.

Een beetje het gevolg van het niet hebben van een registratiesysteem voor het inzenden/voten.. (en die gaat ook niet komen denk ik.. )

Dus, we fixen het wel achter de gordijnen voor zover mogelijk. :)

Je kan trouwens ook op iemands track klikken en dan zien van wie de persoon punten heeft gehad, en hoeveel en wat de gemiddelde waardering was voor die track.

Zo staat 6 Trak nu boven aan in punten, maar wordt de track van Rubba gemiddeld hoger gewaardeerd.. Nerdy as i am.. ;)



wint diegene met de meest punten, of met het hoogste gemiddelde?
als het het laatste is, dan mag de draad dicht, en ik wil de (ongebruikte) gouden pleerol innen als 1e prijs :)

of is de 1e prijs een cunstcunt? :)
 
de titels beloven alweer veel kuts !
mag ik toch stemmen , ook al heb ik niks kuts gedaan dit jaar ? of ben ik veroordeeld tot passief genieten ?
heb ze allemaal binnen, behoudens raphie's bounce, is die "gewikileaked" ?


je mag toch ook stempen als je geen cunt# hebt gemaakt? of heb ik sneeuw in mn schedel?
 
Mag gewoon meestemmen idd, volgens mij.

'k Vraag me alleen een beetje af hoe de 'winnaar' bepaald wordt...maar es ff overleggen...
 
ik ben voor mensen die tegen zijn...
 
Ik tegen het feit dat mensen die niet voor of tegen kunnen zijn dus voor in dit geval.
verder vind het ook een raadsel waarom ik tweede sta met dooie mu5
ik bekijk:
Dus, welke track vind je:
- vervelend en irritant om te horen - ok daar voldoe ik aan 8)
- slecht gecomponeerd - eh ja toch?
- inspiratieloos - mmm
- slecht gemixt - mmmmmmm kijk eh ;{
- afgeraffeld - nee!
Ik heb het kutste nr. geeneens punten gegeven want pika is vooral op het eind zo kut met kippenvel! =)
Vreemd .... wrijft wat in zijn 8> rubbah's is ook niet zo, meer girlnaastdedeurkutterig maar daarom juist :okdan:
 
Zo staat 6 Trak nu boven aan in punten, maar wordt de track van Rubba gemiddeld hoger gewaardeerd.. Nerdy as i am.. ;)
je bedoeld de Average waarde? ...da's maar hoe je het bekijkt eigenlijk...
het gaat daar om het gemiddeld aantal punten maar het aantal mensen is dan ook weer minder...
je zou ook nog kunnen zeggen; des te meer mensen een stem hebben uitgebracht des te populairder...
mag ik toch stemmen , ook al heb ik niks kuts gedaan dit jaar ? of ben ik veroordeeld tot passief genieten ??
erm nee, iedereen mag stemmen en bepaalde mensen moeten stemmen :okdan:


enfin... stemmen maar weer mensen!
en als je zelf een cuntdidaad bent moet je ook ff stemmen op andere cuntdidaten en dan graag onder EXACT dezelfde user name als waar je je track mee hebt geplaatst EN ook nog bevestigen op SF a.u.b., dank :koffie:
 
mensen, stemp kudt!

en doe een ieder een lol, en luister effe ALLE tracks, en niet alleen de 1e3...


misschien een id voor de volgende cunttest: alle tracks verzamelen, en die uploaden in een soundcunt adres , zodat ze allemaal onder elkaar staan, direct aanklikbaer, en niet handmatig gedownload hoeven te worden.
zal de beluisterbaarheidt ten goede komen, en dus het stempgedrach be-ok-iseren....


freulich korstmus peepsers! ik zit al 2 dagen met mn jingle balls zum schpielen.
 
mensen, stemp kudt!

en doe een ieder een lol, en luister effe ALLE tracks, en niet alleen de 1e3...
yup indernaad...

misschien stemmen sommige zelfs wel zonder ook maar 1 track te luisteren...
misschien een id voor de volgende cunttest: alle tracks verzamelen, en die uploaden in een soundcunt adres , zodat ze allemaal onder elkaar staan, direct aanklikbaer, en niet handmatig gedownload hoeven te worden.
zal de beluisterbaarheidt ten goede komen, en dus het stempgedrach be-ok-iseren....
eauk een goed idee... dat had ik nog willen doen dit jaar maar helaasch, kwam er weer niet van...
 
geen nut om t nu nog te doen. ivm het bijna ten einde zijnde van de cunttest.

next time, gadget, next time........iiiiiiieeeeeaaaauw.
 
`The weirdo has landed to take a vote... :)
 
Back
Top