* Cunttest 2010 *

ongleufluk! lol!
wordt ie dan gecancelled voor zn eigen punten, of trekt ie mij mee de afgrond in? :)
 
tis gebeurd, tjonge heftige competitie dit jaar weer .
and hereby the results of the maastricht jury

in category 5 : ready to rush the charts : competitors: do you know, timesquare and testremote
the 4 points competitors are: refreshing , exciting, i'd like to have anotherone of those ...:van wellisnietes/6trak/aphex204/bergen and cunt up the coke
3: not my thing:so give the three points to one of the category 4 !
2 points: this is bad, i didn't even make it to the end ! :11november - wellicht een punt - zoidsity
1 punt gewoon slecht/ zwaar kut : heb effe getwijfelt tussen rubbah's en raphie's

en hier zijn ze dan mensen , the points from maastricht :

5p DO YOU KNOW
4p VANWELLISNIETTES
3p 6TRAK
2p 11NOVEMBER
1p RUBBAH'S


oh ja ik vergat m'n naam bij het stemmen in te vullen voordat ik op de knop duwde.
KUT !
mag ik toch nog meedoen ?
 
tis gebeurd, tjonge heftige competitie dit jaar weer .
and hereby the results of the maastricht jury

in category 5 : ready to rush the charts : competitors: do you know, timesquare and testremote
the 4 points competitors are: refreshing , exciting, i'd like to have anotherone of those ...:van wellisnietes/6trak/aphex204/bergen and cunt up the coke
3: not my thing:so give the three points to one of the category 4 !
2 points: this is bad, i didn't even make it to the end ! :11november - wellicht een punt - zoidsity
1 punt gewoon slecht/ zwaar kut : heb effe getwijfelt tussen rubbah's en raphie's

en hier zijn ze dan mensen , the points from maastricht :

5p DO YOU KNOW
4p VANWELLISNIETTES
3p 6TRAK
2p 11NOVEMBER
1p RUBBAH'S


oh ja ik vergat m'n naam bij het stemmen in te vullen voordat ik op de knop duwde.
KUT !
mag ik toch nog meedoen ?

Daar klopt weer geen kut van......je zit weer s aan te kutten pedaal....:frons:


:smeris:
 
Hmm.. in hoeverre mag de topicstarter trouwens zelf meedoen aan de wedstrijd? Dat is bij een wedstrijd toch nooit? Riekt naar fraude! Ik eis een hertelling!!

:D ;)
 
Daar klopt weer geen kut van......je zit weer s aan te kutten pedaal....:frons:


:smeris:

hohoho
wel een en ander gezellig met de vrouw op de bank beoordeeld. puur op gevoel.
beschouw mezelf niet voor niets als de nieuwe jacquesd'acona/ de vakjury van het synthforum.
kut:L
 
5punten J.Baars - Time Square
4punten SirSickSik - Test Remote Dedicated Sequencer 3
3punten Studio32 - 11 November 2011 11 Uur 11 En 11 Seconden
2punten Tragmadat - Dooie Mu5
1punten Raphie - Bounce XXX

SirSickSik vond ik een geweldige inzending hebben, maar daarom dus 1 puntje minder dan J.Baars (die overigens een waardering heeft van gemiddeld 85%!)

Raphie had eigenlijk 5 punten moeten krijgen, want een track die je niet kunt horen omdat ie verdwenen is is wel megakut eigenlijk, maar omdat dat per ongeluk is gegaan en niet bewust, 1 puntje dus.
 
Hmm.. in hoeverre mag de topicstarter trouwens zelf meedoen aan de wedstrijd? Dat is bij een wedstrijd toch nooit? Riekt naar fraude! Ik eis een hertelling!!
1. de topic/cunttest starter heeft geen controle over de vptemachine/ware/site
2. mensen die stemmen moeten bevestigen in in deze thread

dus beheurlijk waterdicht toch? :geslaagd:
 
is poetin een crook, ruikt berlusconie naar de casa nostra ?
natuurlijk heb geen wikileaks nodig om tebegrijpen dat het synthforum midden in de maatschappy van de 21ste eeuw staat.
dat gezegd hebbend :
leve el sixtrakko , ariba !
sixtraxo voor presidente !±
sixtraxo for cunt of the year yeh !
 
het is maar de vraag of je blij mag zijn als je de grootste kut geproduceerd hebt in 2010.
alhoewel, het heeft wel wat natuurlijk.
vind trouwens alle nummers erg goed, ver boven het niveau wat ik vermag te produceren
{img:''foto van drol "}
<smily met feesthoeje en indiaanseroltongfluit>
 
raga-jose-fuste-mahe-island-seychelles.jpg


Ben net terug van vakantie en als het goed is heb ik nog een dag of 2 om te stemmen (?)

dat ik had ingezondigt met 6 Trak en gestempeldt had met 6 trak... inderdraak, het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen
zelfde issue was vorig jaar ook al een 'proleem'
 
leve el sixtrakko , ariba !
sixtraxo voor presidente !±
sixtraxo for cunt of the year yeh !
never... but thy shall bethanked for the kind words...

drol.jpg


article6142542.jpg


Ben net terug van vakantie en als het goed is heb ik nog een dag of 2 om te stemmen (?)
dat is correct indernaad, laat uwen stem klinken gij 2008 champion desch kut aantallen...
 
en hier zijn ze dan mensen , the points from maastricht :

5p DO YOU KNOW
4p VANWELLISNIETTES
3p 6TRAK
2p 11NOVEMBER
1p RUBBAH'S


oh ja ik vergat m'n naam bij het stemmen in te vullen voordat ik op de knop duwde.
KUT !
mag ik toch nog meedoen ?
erm... entry 15 is ook al een zonnig pedaal...?! 8D en wie is entry 18 dan? :?
 
en daabij hebben tot nu toe (slechts) de volgende mensen hun votes weten te bevestigen in deze thread:

- bergen
- 6 trak
- tragmadat
- unic
- zoid
- rubbah
- dender
- sunny pendaal
- demian

en zouden

- ome phooch
- j.baars
- arnout quirijns
- raphie
- aphex204
- diversion
- nightstorm
- cosmicdreamer

dat ook nog ff zouden willen doen a.u.b? dank... Edwin Emanuel is nutuulk een uitzonderling...
 
EdEm, die dus op zichzelf had liggen stemmen, heeft de 5e entry vervangen door een geldige...

zijn lijstje ziet er nu zo uit dus:

edwinemanuel
1 ELL3NDELING - De enige waar ik bij zwicht
2 6 Trak - Poke A Ball (zoid's kinderuurtjes mix)
3 Tragmadat - Dooie Mu5
4 Rubbah - Friendly fire
5 Arnout Quirijns - Wellicht Een Punt Van Verbetering
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top