* Cunttest 2010 *

Hm. Ik zie wel een vote in de log waarbij geen naam door de stemmer is ingevuld.

Blijkbaar is het niet voor iedereen helemaal duidelijk dat je je naam moet invullen om een vote 'erdoor' te krijgen.

Daarom heb ik in het betreffende veld waar je naam moet komen te staan ingevuld : Vul hier je naam in

Als je dat dan weghaalt, (want het moet niet blijven staan natuurlijk.. :D) vul je je naam in, en dan moet het lukken.. denk ik.

Hoop ik.

..

Vast wel.. :W

attachment.php


Dust.. naam invullen, 5 tracks kiezen, en dan op GO drukken..

Enne, werkt het dan nog steeds niet.. dan euhm.. euhm.. dan hoor ik 't vanzelluf wel weer.. :D
 

Attachments

  • vul-je-naam-in.jpg
    vul-je-naam-in.jpg
    48,1 KB · Bekeken: 66
was meinen Sie damit?

hierbij bevestig ik mijn stemp....


zoiets? :)

heheh, dit stamt nog een beetje uit de tijd dat de voter voor de kleine 'SF contest' werd gebruikt.
Om fraude bij het stemmen te voorkomen (omdat er geen user validatie mogelijk is in de voter) moest een vote in een aparte thread bevestigd worden door de toegekende punten even te copy-pasten naar het forum, zodat het duidelijk was voor iedereen dat de vote echt door die gebruiker werd gedaan.

Maar dan zit je weer met het gevolg dat niet iedereen snapt dat je dat zou moeten doen..

Op dit moment staat er dus een vote die van Unic lijkt te zijn, maar echt zeker is dat niet, het kan dus een frauduleuze vote zijn, wie zal het zeggen, dus vandaar dat het bevestigen in een thread eigenlijk zou moeten, tenminste, als je de uitslag 100% secure wil hebben.

Maar daar ga ik verder niet over, ik stel alleen het votertje elk jaar in en doe verder braaf wat me verteld wordt, zo ben ik namelijk. :D
 
ik heb nog niet gevoted:D

Edit:
5punten 6 Trak - Poke A Ball (zoid's kinderuurtjes mix)
4punten Arnout Quirijns - Wellicht Een Punt Van Verbetering
3punten Zoidsity - Zoidy's Studioregel
2punten Aphex204 - Tiny Ting-Ting
1punten Teluur - Lulerbij
 
Laatst gewijzigd:
was meinen Sie damit?
hierbij bevestig ik mijn stemp....)
ik bedoel daarmee hetgeen je krijgt te zien nadat je gevote hebt met de voter...
dat tekstje dat verwijst naar SF waar je de hele reut, door ff te copyen naar toe kan pasten...

zoals Uneuk in de post hierboven deed moet het dus... ff...

dit stamt nog een beetje uit de tijd dat de voter voor de kleine 'SF contest' werd gebruikt.
:D :bekdicht:

maar idd, omdat we zo (op deze manier) ff kunnen zien of het wel degelijk diegene is nutuulk...
Daarom heb ik in het betreffende veld waar je naam moet komen te staan ingevuld : Vul hier je naam in

Als je dat dan weghaalt, (want het moet niet blijven staan natuurlijk.. :D) vul je je naam in, en dan moet het lukken.. denk ik.
dat weghalen kan geheel automatisch op het moment dat men er in klikt trouwens...
 
ah, op zon manier...
ik plemp me stemplijs dan latert effe hiero....
 
$#@^^%%$ !! Was best (weer) moeilijk deze keer.. :bekdicht:

'k Heb 't maar verdeeld in diverse categoorieën en vervolgens de altijd eerlijke "ienemienemutte"-regel toegepast..

Dus mocht je geen punten hebben gekregen van me wil het NIET zeggen dat 't nummer automatisch GOED is!!

Affijn:

5 points: DenDer
4 points: Teluur
3 points: Aphex204
2 points: The Big Cumback
1 point : Arnout Quirijns


Maar zeker genomineerd waren 6trak, Unic, Nightstorm en Tragmadat!
Helaas is de "ienemienemutte"-regel onverbiddelijk....
 
Laatst gewijzigd:
dit was mijn votation...

5 Ome Phooch - Do You Know
4 Tragmadat - Dooie Mu5
3 Bergen - Quijada
2 6 Trak - Poke A Ball (zoid's kinderuurtjes mix)
1 Aphex204 - Tiny Ting-Ting


Kvind toch wel dat ik even mag zeggen: VOTE RUBBAH MENSEN!
IK BEN DE GROOTSTE LOOSAH DIE ER IS, EN MAEK DEN CUDTSTE MUZIEK SINDS HET UITVINDEN DER MUZAKKEN!

YAY!
 
mag ik even verkondigen dat dit toptopic naar mijn idee te weinig omhoog wordt gebumpft?


bij dezen...


mensen, stemp op uw favoriete cqudt#!
 
kick_l.gif



ff omhoog
 
ik zat ff te kijken bij styles 1, de lijst dus die iedereen laat zien die ook zelf al heeft gestempdt maar die van mij stond er nog niet tussen terwijl ik al wel had gestempdt maar dat kwam, zo zag ik dus ook weer, dat ik had ingezondigt met 6 Trak en gestempeldt had met 6 trak... inderdraak, het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen... en zo zijn er nog vele anderen die, door hun naam verkeerd te hebben doende gingen moesten mogen schrijven, niet voorkomen in de definitieve styles 1 lijst... zo bijv. ende nuttuulk ook ene Arnoot Kwierijntz...

dit is styles 1 dus: http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2010/scores.cgi?theme=1&vote=40
en voor wie het nu nog niet snapt, deze toont dus gestemden die ook gestempt hebben...
welke 1 van de weinige regels is bij de cunttest, dat je dus ook moet stemmen als je ze ontvangt...

komot mensuh, stemmen op Raphie.................. :D
Zonnig pedal ook al niet :D
 
Laatst gewijzigd:
Het blijft toch een wazig iets deze cunttest; sommigen stemmen op het 'grappigste' nummer, sommigen op het 'minst kutte' terwijl het eigenlijk echt op het meest kutte nummer moet zijn.

Dus, welke track vind je:
- vervelend en irritant om te horen
- slecht gecomponeerd
- inspiratieloos
- slecht gemixt
- afgeraffeld

..aldus mijn visie van de meest kutte track :D
 
Bij mij duurt het stemmen nog 'eel even, het is niet dat ik graag alle nummers uitluister, maar voor eerlijk stemmen zal dat toch moeten, ff doorbijten dus.. :D
 
ik heb gestemp op het beste nummen:D

verkeerom dus...

opnieuw?

:koffie:

bovendien als ik het slechtse nummer zou moeten kiezen, dan kom ik totaal ergens anders uit...............
eeeehm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
:koffie:
 
Back
Top