Help, FL Studio vind vst's niet meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Creative

Stamgast
Lid sinds
1 september 2004
Berichten
223
Locatie
Nederland
Na jarenlang trouw met FL Studio 5 gewerkt te hebben heb ik onlangs versie 9 aangeschaft, ik had gelezen dat 2 versies prima naast elkaar te draaien zijn wat ook nodig is daar ik wat ouder werk gewoon in versie 5 wil afmaken / bewerken.

wat blijkt.. nu vind hij ineens bepaalde vst's niet meer, het is vrij apart.. Er zijn VST's die zowel in 5 als 9 niet meer laden

Maar ook die in 5 niet meer laden en in 9 wel..

Ik heb gewoon alle .dll en bijbehorende mappen van de 5 versie naar de 9 versie gekopieerd.. dus nu staat er in de VST map van beide programma's hetzelfde..

Inmiddels kwam ik er achter dat ik niet alle .dll en mappen compleet over had gezet dat is nu wel het geval..alleen krijg ik in bestaande tracks nu WRAPPERs te zien.. ze slaan wel uit (VU ) maar er komt geen geluid.. als ik de betreffende VST opnieuw open dan geeft ie wel geluid dus de vst's zijn wel degelijk goed geïnstalleerd..

Iemand een idee hoe ik dit kan herstellen ? Of beter hoe ik dit wél juist werkend krijg ?

Ik had ook al problemen met mijn midi keyboard welke hij eerst niet wilde vinden ivm "is al in gebruik" en nu pakt ie 9 wel maar 5 niet meer..
 
Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Dit is echt een basic probleem waar de FL studio fabrikant prima support op kan leveren. Het forum op hun website zal waarschijnlijk ook snel uitkomst bieden. Deze gaat op slot!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top