Maak een track met alleen de MonoTron

Jaaa, Parallels voor €80 aanschaffen en dan moet je ook nog Windows kopen. En dat allemaal om een software versie van een mini synth van nog geen €60 te draaien :D
 
ik begon de laatste tijd om de een of andere reden de indruk te krijgen dat mac gebruikers niet treuren om een centje meer of minder uit te geven.

onder het mom van, ¨ maar dan heb je ook wel wat...¨

:mega:
 
Met virtual box kan je voor noppes windows op de mac draaien.
Je hebt dan nog wel even een windows installatie cd/dvd nodig.
verwacht geen wonderen, maar het werkt allemaal wel.
 
wat is het nut van zon paralel gebeuren als je deze vst/plugin in Logic wil gebruiken?

en sommige mensen hebben geen zin meer in windows producten. ik koop geen mac om er vervolgens windows meuk op te zetten...das zonde man.
 
wat is het nut van zon paralel gebeuren als je deze vst/plugin in Logic wil gebruiken?

en sommige mensen hebben geen zin meer in windows producten. ik koop geen mac om er vervolgens windows meuk op te zetten...das zonde man.


ah, joh, wat maakt dat nou uit.
tegenwoordig is een mac os exact dezelfde bagger als windows..........

:koffie:
 
ach ja...tis allemaal wat.


voorlopig nog weinig tracks...
is natuurlijk vrij lastig om in 1 take alles op te nemen zonder midi...
hey phochos, moak uns tied dan jong :)
 
ja, ik denk we vullen het wat op met een os war :)

Volgens mij hepptie um alweer verkocht dus :)
 
nu nog voor de mac....in AU graag.

Phochos, hebbie um nog dan ?:)


NOg altijd, ga proberen vanavond een nummer in elkaar te flansen, titel wordt O.D.O.L. & W.O.K.

Phochos
 
Ik heb helaas het juiste snoertje niet om de MonoTron aan de recorder te koppelen, dus helaas kan ik vanavond geen opnamens metde MonoTron maken.

Phochos
 
Ik heb helaas het juiste snoertje niet om de MonoTron aan de recorder te koppelen, dus helaas kan ik vanavond geen opnamens metde MonoTron maken.

dude...:D
we wachten pas een week...heptie geen kabeltje...
 

Attachments

  • facepalm5.jpg
    facepalm5.jpg
    64,9 KB · Bekeken: 46
het kan nutuulk ook zijn dat deze thread meer een soort van propaganda stunt is met in het verlengde een eventuele verkoop :D
maar dat zal wel niet...

maar los daarvan lijkt het er toch op dat de monotron minder inspireerd ende handig is dan men gehoopt had anders stonden er nu, na inmiddels bijna 60 posts al wel een stuk of 10 tracks...
 
Back
Top