Nieuwe Track; MANONAM

rubbah

Ongewassen Lid
Lid sinds
6 augustus 2006
Berichten
1.951
Locatie
Tjillburg
Ej Peeps,

Weer een nieuwe track van mij, MANONAM
Beetje in de zelfde lijn als de vorige.

Er zit helemaal niets op de masterbus, dus hij kan wat zacht klinken.
Ik heb hem gisteren gedraaid op een feestje, en hij werd goed ontvangen.

 
Ok, hij loopt hier...

Mooie heldere chords. Alles loopt mooi in elkaar- door elkaar.

Offbeat basje is even wennen.. maar van verloop van tijd klinkt het wel origineel en anders.

Basje wat er na de eerste break bij komt is heel erg lekker !! zal wel handjes de lucht in krijgen. Na deze break word hij ook strak.

Nette track!! mooi in de afwerking en mix.... Moest eigenlijk meteen denken aan het nieuwe album van Johannes Heil.. ook een beetje deze stijl..




(misschien mooi referentie als je hem gaat masteren, Cocoon dingen zijn altijd netjes gemasterd)
 
Oja, Ik vind de eerste break na 2:00 minuten er lekkerder inkomen als die van rond 4:08.. Misschien moet je hier nog even naar kijken... want je wil natuurlijk de meeste energie na de 2de break..
 
klinkt lekker! lekker rustig sfeertje....keep it up!
 
Idd, beetje masteren en na die 2e break ff iets meer kippenvel-factor erin, zoals na de 1e.
Tja, en dat einde weer, hè ;)

Maar verder zeg ik:
thumbs_up.jpg
 
Heb wat aanpassinkjes gedaan. wat meer sjeu einde 2e break, en wat meer afbouw.

bedankt voor t commentaar gasten!:okdan:
 
JNette track!! mooi in de afwerking en mix.... Moest eigenlijk meteen denken aan het nieuwe album van Johannes Heil.. ook een beetje deze stijl.. [/QUOTE schreef:
Bedankt trouwens voor deze fijne opstekert! :)
Ik ga hem zelf heeeel lichtjes masteren. kijken of ik het zonder plat te drukken toch wat dikker kan krijgen.
 
De boel is zojuist licht gemasterd, en klaar om gedraaid te worden as zaterdag (s'ochtends in een lege tent, puur om mn mix op zon systeem te checken)

Als het lukt om een ok filmpje met geluide te maken dan mik ik die ook nog wel online.

Bedankt voor de reacties/ tips!!
 
Back
Top