Veel voeding, weinig "op"

welkom...

En ik vind ook wel dat zo'n winkel best genoemt mag worden...

Er is niet 1 reden waarom dit niet te doen... Dit zal heus niet een alleenstaand geval zijn.

en je weet het;

- een gewaarschuwd man, thuis best ! :okdan:
 
Hmm, de intussen toch wel een paar keer genoemde/bedoelde zaak.. Daar heb ik ooit mijn eerste synth gekocht (D50). Ik weet nie of ie (te) duur was en/of dat de service niet klopt(te), want toen keek ik niet verder dan m'n neus lang was..
Maar goed:
hallo-kirche.gif

en WELKOM hier!! En dat je maar veel 'troost' mag vinden bij je (nieuwe) vrienden!! ;)
:biertje:
 
Origineel geplaatst door shortwave
Welkom

Heb je trouwens in die 6 jaar dat die zaak voortduurde die spullen wel of niet kunnen gebruiken?

Want 6 jaar geen muziek kunnen maken....... arghhhh......

:doei:


Een aantal onderdelen werkten niet naar behoren... dus tja... wat valt er te werken?

Maar goed... daarnaast heeft alles zes jaar ingepakt gestaan (ook de wél functionerende onderdelen), dit omdat ik de volledige koop ongedaan gemaakt wilde hebben. Wilde namelijk niet afhankelijk zijn van een dergelijke zaak die al mijn equip geleverd had.
 
Je kunt het er lang en kort over hebben, maar wat je is overkomen was KL....!

Ben blij voor je dat het nu achter de rug is, en dat o.a. het mooie zilveren synthje van Novation in je studio pronkt :biertje:
 
Origineel geplaatst door shortwave
Je kunt het er lang en kort over hebben, maar wat je is overkomen was KL....!

Ben blij voor je dat het nu achter de rug is, en dat o.a. het mooie zilveren synthje van Novation in je studio pronkt :biertje:

Ik las ergens in een topic dat jij daar een artikel over geschreven had. Waar staat die dan? Kan hem niet vinden.
 
aangezien

aangezien

Aangezien het vandaag nationale schop de oude thread omhoog dag is:

Welkom hier ;) heb je lange verhaal gelezen ... tja, gelukkig ben je weer lekker bezig ;)

><
 
Welkom? Je hoort inmiddels al bij de inboedel man! ;)

Maar een gewaarschuwd forumlid stoot zich geen twee keer aan dezelfde muziekzaak. ;)
 
Back
Top