weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
boogaard_1985_raaktopdrift.jpg
 
33. Haakje open fout haakje sluiten punt.
 
Zo, wakker. Zal ik mee doen aan m'n "burgerplicht" en de stoep gaan ontdoen van sneeuw? Of zal ik me gedragen als de gemeente en alleen m'n voortuin doen???
 
Om 7.20 uur vertrokken van huis en om 8.05 uur op mijn werk (in Den Haag), meeste tijd bezig geweest met sneeuw en ijsvrij maken van brommobiel en 25 minuten onderweg geweest waar ik normaal gesproken 10 minuten over doe.

Straks om 12.00 uur weer weg, vanmiddag naar de fysiotherapeut. Maar eerst even boodschappen doen. Als ik van de fysiotherapeut terugben, lekker de studio in duiken.

Phochos
 
Zo, wakker. Zal ik mee doen aan m'n "burgerplicht" en de stoep gaan ontdoen van sneeuw? Of zal ik me gedragen als de gemeente en alleen m'n voortuin doen???

bij ons in de straat wordt geeneens gestrooid, ijs ligt er al weken. ook hebben we geen stoep.
tja kleine kernen, niet belangrijk genoeg , heb dus ook niet jou zorg , da's dan weer het voordeel
ben spullen aan het uitzoeken om te verkopen. kan nauwelijks nog normaal lopen alhier in de studio. en daarnaast kan ik wel wat cash gebruiken mocht er dadelijk een verzoek tot aanbetaling voor de fenix in de bus vallen.
ook bemerk ik behoefte aan opruiming zowel in ruimte alsook in hoofd. enough is enough, en dat geld niet alleen voor eieren
 
leer jij nou eerst maar eens muziek maken :D moet zeggen dat jouw freubels hier op het forum nou ook niet echt bol stonden van de dynamiek :D
 
En jahoor, meneer ziet weer eens niet dat er een grapje gemaakt wordt en speelt meteen weer op de man.

Erg volwassen Raphie.
 
ONZIN, " kom je misschien nog eens dynamiek tegen" is net zo persoonlijk als "leer jij nou maar eens muziek maken" is dan hoogstens grapje over en weer...... jammer dat je er weer zo op springt
als m'n reply er nog niet stond was je net zo vrolijk op RSB ingehaakt.
 
Je maakt al een tijdje behoorlijk vervelende en persoonlijke opmerkingen hier op 't forum, is het dan zo gek dat ik dan iedere keer reageer?? Wees eens wat liever voor elkaar.
 
hoe kom je daar nou bij?

ik maakte wat opmerkingen over het maak eens hiphop draadje, en het Maschine draadje
krijg ik alle hiphoppertjes op m'n bord, volgen me als vliegen op stront. Jij haakt vrolijk in en stookt het vuurtje nog eens lekker op.

Raphie bashen is geen probleem, trens afzeiken is geen probleem, m'n gear belachelijk maken is geen probleem, m'n tracks dissen is ook geen probleem. Maar ieder huisje heeft z'n kruisje, dus wees dan niet verbaasd dat er een confronterende opmerking zo nu en dan terug komt.

Ik zal je je quote lijst van de afgelopen 2mnd besparen, maar ook jij MH stookt graag het vuurtje op.........
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top