weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
is 't lee ?

m1cyww1w8uhz.jpg
 
:duivels: Six, flikker es op met die gast man
je hoeft niet in deze thread te kijken en je hoeft niet op het filmpje te klikken, allemaal keuze mogelijkheden :geslaagd:
dadelijk komt ie nog terug :D
ik denk het niet, voorlopig... maar zielug heur, nu heeft ie geen sociaal leven meer :D
 
je bedoelt , kan ie eindelijk eens deel gaan nemen aan het echte ( buiten de deur ) leven ipv het fokchatforum ?
 
nou
hij zal nu wel 24/7 in de chatroulette zitte
niet echt opzienbarend
 
och ja, je moet maar iets te vertellen hebben.
dat verhaal over dat verkeerde knopje indrukken terwijl ie intieme chat had, hadden we ook al eerder gehoord. en van die webcams die bij de bosjes verslijten etc etc.
als er nu iets van synthgerelateerde neiging bijzat, dan had het best zelfs minder opzienbarend mogen zijn van mij. nu ging het toch wel vaker echt op de wekker .
hij zal zeer waarschijnlijk toch wel weer ergens gehoor vinden neem ik aan.
 
Laatst gewijzigd:
gisteren weer 7 bijdrages aan dees threat, weinig opzienbarend begin van vandaags editie.
heb de indruk dat ook op de rest van synthgebied er niet veel opzienbarends te melden is.
zelfs de sneeuw verdwijnt wel of toch ook weer niet allemaal, nou ja.
misschien chat carrousellen of chat achtbanen of chatspookhuizen, of.... aaargh
waar blijft nou het opzienbarende nieuws tav de nieuwe fenixlayout.
neen vandaag begint niet echt opzienbarend. gelukkig maar
 
Sommige mensen moeten werken.......
 
ja, heb een weekje vrij, na nieuwjaar. even uitpuffen van alle sociale bedoeningen, coconen in de studio zogezegd. verheug me er al op
 
Ik heb 2 andere dingen die aan het "coconen" zijn. Als die er in het nieuwe jaar uut komen is er weinig studio meer bij voor me. Maar gelukkig is analoge gear 'n soort van investering in je ouwe dag voorziening..
 
Ik heb 2 andere dingen die aan het "coconen" zijn. Als die er in het nieuwe jaar uut komen is er weinig studio meer bij voor me. Maar gelukkig is analoge gear 'n soort van investering in je ouwe dag voorziening..


daarentegen is er geen studio die zo lief pappa kan zeggen als de 2 studio-om-zeep-helpers die eraan zitten te komen :)

maarehh, noem jij je 2 aankomende kinderen "analoge gear"? :) 8o)
 
al heel oud, en nog steeds niet opzienbarend...



 
heb net zitten sonicsixen met de 2jarige , hij had "het " op wc gedaan , dus zei pappa:" mag jij dadelijk met de synthesizer spelen " ( lees de korg monotron ) zegt meneer:" wel de grote he" !
kortom er is wel degelijk hoop, ook met kids
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top