weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tijdens het spaghetti maken vraag ik me af of ik de backlight(lcd scherm) van de virus TI misschien zelf kan repareren. Zonder ervaring natuurlijk.


Nee ;)

De TI is niet oud, de EL foil zal nog goed zijn, dus een driver/inverter probleem.
Allemaal SMD spul, zeer moeilijk te fixen en zeker geen beginners gedoe ;)

Kan ook een draadje zijn natuurlijk, wie weet


:biertje:
 
Nee ;)

De TI is niet oud, de EL foil zal nog goed zijn, dus een driver/inverter probleem.
Allemaal SMD spul, zeer moeilijk te fixen en zeker geen beginners gedoe ;)

Kan ook een draadje zijn natuurlijk, wie weet


:biertje:

thx voor het voorkomen van een ramp :mega: Leuk topic was dat over de dx7
 
Er zit 'n neger op m'n schouder in m'n oor te tetteren.... of zou het de Dubbel Fris zijn???
 
helemaal verslaafd aan chatroulete hier...( heb sinds drie dagen een webcam in huis ) ...echt supermaf is dat ....zit je eerst in kentucky te praten met een uni-student.... een minuut later zit je opeens in rusland op een wodka-feest met halfnaakte vrouwen....echt superleuk is dat ha ha
 
misschien moet je eens naar buiten edwin
echte mensen ontmoeten van vleeschgg en bloed
 
misschien moet je eens naar buiten edwin
echte mensen ontmoeten van vleeschgg en bloed

Nee joh,. die russen maken m gekijk een kopje kleiner als ie met zn praatjes tussen die halfnaakte vrouwen komt hangen!
En t is al gevaarlijk genoeg op straat!:D

En dan ook nog over vlees en bloed gaan praten,.. damn,. living on the edge fjoesz!
 
ha ik woon in een zgn allochtonen buurt ....reuze leuke mensen hoor... ja je hoort mij niet zeggen dat ze NL uit moeten.... alleen ja echt contact ermee maken? ja dat vind ik wel een beetje lastiger.....op een of andere manier komt het bijna nooit tot een gesprek hey?....... dus ja de meeste mensen die ik leer kennen die wonen in almere en groningen en alphen aan de rijn ( en ja dat is net te ver weg om gezellig wat te gaan doen hey? )
 
De schroeven in m'n enkel en in m'n knie gaan pijn doen van dit weer. Hoop dat het daar bij blijft. In het ergste geval gaan de split pennen in m'n pols en het plaatwerk her en der in m'n poten (arm en been) ook nog mee vervelen.

Zo lang je er om kan blijven lachen is het natuurlijk weinig opzienbarend.
 
De schroeven in m'n enkel en in m'n knie gaan pijn doen van dit weer. Hoop dat het daar bij blijft. In het ergste geval gaan de split pennen in m'n pols en het plaatwerk her en der in m'n poten (arm en been) ook nog mee vervelen.

Zo lang je er om kan blijven lachen is het natuurlijk weinig opzienbarend.

Beetje WD40 er op! :P Vochtwerend en al je roest verdwijnt
wd40.jpg
 
zaterdag avond : ik op chatroulette

eerst een paar viespeuken en dronken muzikanten enzo maar op een moment was het bingo opeens : ik had prijs en opeens was er een superrleuke vrouw op mn scherm en die keek een paar seconde naar me wie ik was glimlachde naar me en zei hallo tegen me en begon zich opeens uit te kleden.... ha ha echt waar ik lieg niet

ze hadeen heel mooi lichaam enzo : komt het stomme van het verhaal : ik had een paar wijntjes op .... dus ik wilde wat typen naar haar....mijn naam ofzo : maar in mijn enthousiasme drukte ik perongeluk op "backspace" inplaats van "enter".....resultaat : de vrouw verdween van mn beeldscherm en ineens was ik op google beland.... ( backspace in chatroulette =terminate conversation )

ha ha ik superbalen natuurlijk
 
zaterdag avond : ik op chatroulette

eerst een paar viespeuken en dronken muzikanten enzo maar op een moment was het bingo opeens : ik had prijs en opeens was er een superrleuke vrouw op mn scherm en die keek een paar seconde naar me wie ik was glimlachde naar me en zei hallo tegen me en begon zich opeens uit te kleden.... ha ha echt waar ik lieg niet

ze hadeen heel mooi lichaam enzo : komt het stomme van het verhaal : ik had een paar wijntjes op .... dus ik wilde wat typen naar haar....mijn naam ofzo : maar in mijn enthousiasme drukte ik perongeluk op "backspace" inplaats van "enter".....resultaat : de vrouw verdween van mn beeldscherm en ineens was ik op google beland.... ( backspace in chatroulette =terminate conversation )

ha ha ik superbalen natuurlijk

Jij hebt serieus hulp nodig....
 
Edwinemanuel bedoelt het vast goed..En ik heb niets op hem tegen.. Maar voor mij is hij toch de nieuwe Bradley!
 
Nee, hij heeft een ander stuk internet nodig waar ie al z'n belevenissen op kwijt kan..

Okee, 't is wel "Algemene Discussie [overig]", maar dit gaat wel wat ver hoor...

Ga eens op twitter, ofzo ! :gaap:
 
De schroeven in m'n enkel en in m'n knie gaan pijn doen van dit weer. Hoop dat het daar bij blijft. In het ergste geval gaan de split pennen in m'n pols en het plaatwerk her en der in m'n poten (arm en been) ook nog mee vervelen.

Zo lang je er om kan blijven lachen is het natuurlijk weinig opzienbarend.


kep ook een plaat in mn enkel, en 7 schroefjes....nog nergens last van..
maargoed, heb ook een plaat voor mn kop, waar ik ook al geen last van heb...die is dan wel niet van staal, moarjoa....
 
Edwinemanuel bedoelt het vast goed..En ik heb niets op hem tegen.. Maar voor mij is hij toch de nieuwe Bradley!

Doe mij de Bradsel maar,. die postte nog es een track en had t over keyboards,. en ander bijna-synthspul!
Edsel doet alleen maar rare shit posten over zichzelf! :stupid
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top