weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ha man je weet niet wat je mist

koop een lekker stukje kip

en ga dan naar de biowinkel en koop daar amandelpasta of iets dergelijks

marineer daarmee je kip

ha je krijgt echt direct een uur na het eten een stijve zo gezond en lekker is het

( het laatste bedoel ik als grapje omdat het woord ruken viel )
 
nee, man, die kip moet je met trassie te lijf gaan, en veeeel knoflook en een beetje sambal, en zoete soja (ketjap manis)
kwartiertje laten marineren, zoete pindasaus erbij, , witte rijst, en natuurlijk gewokte groente naar eigen keus...
en vergeet de ruime hoeveelheid gember niet...
en koop de kip bij de boiwinkel, die smaakt naar kip ipv. vismeel. ( wel op de uiterste verkoopdatum letten, en ruim een week daarvoor gaan zitten.
dat is bij biowinkels een ruim begrip, het blijft handel...)
:okdan:
 
even serieus, ben net bezig de opus te poetsen, beetje spiritis op een doekje , wrijf een beetje op het frontplaal ( ijzer en verf en de lettertjes) WORDT HET WIT, gestreept.
wat olie erover , snel , heeft veel verholpen, maar toch zie je het nog wel op sommige plaatsen.
hoe zou ik dat nou weer moeten oplossen? nog nooit zoiets meegemaakt, ben nou wel wat schuchter tav er zomaar wat op te smeren. brandspiritis. de lettertjes staan er overigens nog allemaal volledig ongeschonden op, gelukkig.
.......
..

of was dat offtopic?
 
nee, man, die kip moet je met trassie te lijf gaan, en veeeel knoflook en een beetje sambal, en zoete soja (ketjap manis)
kwartiertje laten marineren, zoete pindasaus erbij, , witte rijst, en natuurlijk gewokte groente naar eigen keus...

JUIST!!! JIJ BEGRIJPT HET!!! :okdan:

Vanavond trouwens nog Indisch gekookt. Echt zoooo lekker!
Lekker Ajam Opor gemaakt met Nasi Kuning en een Indisch ei. :{
 
even serieus, ben net bezig de opus te poetsen, beetje spiritis op een doekje , wrijf een beetje op het frontplaal ( ijzer en verf en de lettertjes) WORDT HET WIT, gestreept.
wat olie erover , snel , heeft veel verholpen, maar toch zie je het nog wel op sommige plaatsen.
hoe zou ik dat nou weer moeten oplossen? nog nooit zoiets meegemaakt, ben nou wel wat schuchter tav er zomaar wat op te smeren. brandspiritis. de lettertjes staan er overigens nog allemaal volledig ongeschonden op, gelukkig.
.......
..

of was dat offtopic?

Hee,. dat gaat ergens over dude,.. ga je eigen topic bevuilen,.. gheheheh
Oh,. uhh,.. dat doe je al! :D

Probeer t es met afbijt,.. gaan die witte streepjes zeker weg!:P
 
JUIST!!! JIJ BEGRIJPT HET!!! :okdan:

Vanavond trouwens nog Indisch gekookt. Echt zoooo lekker!
Lekker Ajam Opor gemaakt met Nasi Kuning en een Indisch ei. :{


Yummy, lekker...



@ lSunny, volgende keer eerst proberen of een synth schoon wil worden met alleen gedesileerd water.
geen zeep.

bij plakbandresten een beetje terpentine, maar wel voorzichtig, daar kunnen veel frontplaten al niet tegen.
ik heb bij dat soort acties altijd een blusdoekje bij de hand, ( gewoon doordenkt met water), maar het gaat niet altijd zonder brokken.

:mega:
 
ik heb ook wel eend drie uur lang mn gitaar gepoetst

( kwam uit een rommelwinkel een was totaal vies )
...


O, je noemt 'm een gitaar..
 
Heb vorige week vrijdag te horen gekregen dat ik binnenkort toch nog een aantal weken naar Afghanistan mag om de Apache's in te pakken :)
 
mijn broer heeft vandaag een verhuizing : ik heb me er met een smoes vanaf gemaakt.... ben niet komen opdagen.....beetje lui van mij

( is het niet echter dat hij bijna om de 4 jaar verhuist..... inclusief muren verfen en stucadoren en laminaat legt.....)

ja hij weet niet zo goed wat en waar ie naartoe wilt.......dus koopt elke keer een ander huis....op zich niet zo erg alleen ja ik word er wel moe van want hij vraagt elke keer om hulp....

na de derde verhuizing begon ik er een beetje moe van te worden en begon ik het zinloos te vinden ....

heeft ie net een mooi huis...jahoor wil ie weer verhuizen...
 
Dat is het, deze draad gaat over jou leven.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top