Trackpolitie - Leg het me maar uit!

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
De trackpolitie is actiever dan ooit en hier alweer een nieuwe track..

Dank aan Yoozer voor inspiratie :)
 

Attachments

  • Trackpolitie_LegHetMeMaarUit.mp3
    3 MB · Bekeken: 57
Tekst is goed maar muziek vind ik dit keer wat minder. In je vorige versies had je die mooier uitgewerkt.

Maar wel weer lachuh!

Ben nu al benieuwd waar de volgende track over zal gaan. Ik stel voor: soft vs. hard
 
ja de muziek is wat afgeraffeld idd... hmm, misschien als ik zin heb maak ik nog een v2 ;)
 
Ik vind de muziek juist briljant erbij passen. Niet alles hoeft een dikke beukende repbiet te zijn.

:halleluja
 
Whahaha, geweldig! Ik denk dat de "ontvanger" niets zal merken dat deze over hem gaat...
 
Wat is dit toch weer meesterlijk.
 
Geweldig, muziek past er toch zeker wel bij, wellicht in v2 een flinke noisegenerator d'r onder?

Ik heb gelachen :p

Edit: Zeg, wat vind Yoozer er eigenlijk van dat hij hier de inspiratie voor is? :D
 
Laatst gewijzigd:
Doctorandus Trigg...

attachment.php
 

Attachments

  • drs_p.jpg
    drs_p.jpg
    9,6 KB · Bekeken: 51
Hahaha, wat meesterlijk weer

Doet me denken aan herman finkers, ondanks 'slappe music' niets meer aan doen ;)



@1.10: RTFM :D
 
Laatst gewijzigd:
Edit: Zeg, wat vind Yoozer er eigenlijk van dat hij hier de inspiratie voor is? :D
Die zin kun je op meerdere manieren lezen he :D.

Ik heb wat suggesties gedaan met de tekst en het oorspronkelijke onderwerp aangedragen.
 
Hij is geweldig weer!

Wanneer komt t album uit? doet de trekpliesie ook boekingen voor feesten en partijen?

:yamaha:
 
Hij is geweldig weer!

Wanneer komt t album uit? doet de trekpliesie ook boekingen voor feesten en partijen?

:yamaha:

Dat is zeker mogelijk!

Maar als je Sjaak, Mario, Jan, Siets, Jaap, John, Simon en Cas wil hebben, dan kost dat je wel het nodige :smeris:
 
Back
Top