[Hardcore] New Track! (Restrained)

Ehm, je zou het van mij misschien niet verwachten. Maar dit kan ik nu hier best verdragen.. :-)
 
Mja. Het is zeker niet mijn koek. [Put it up]

Het ramt voor het publiek die trekt ja. Ik was allang weggelopen.
Vind de melo na de break wel goed gedaan verder, maar t is ergens te statisch. Misschien ook de bedoeling. Kick mag nog wel verder in de speaker komen.
Geen prutswerk verder, technisch best ontwikkeld, maar ik hou de volledige comments voor een ander. Dit is niet meer voor mij fatsoenlijk te beoordelen.
 
niet (meer) mijn ding, maar (vat het niet persoonlijk op) 13 in een dozijn...
totaal niet vernieuwend....

Desalniettemin zal ie vast wel goed beuken in een grote zaal :)

Sluit ik me bij aan. Bassdrum is ook niet dik, zoals alle drums bijna tegenwoordig gewoon stront zijn. Digitaal 2 tha max. en geen warmte. Geef me maar gewoon een Promo/D-passion/Electronic Pig oid. als ik dan toch iets moet wegluisteren.

Melodie vind ik ook erg H3rdsYle, en synth is ook 13 in een dozijn.

Opbouw etc is prima, en track zal het ook wel goed doen in de mainstream hal. Maar ik pas voor dit soort tracks.:mega:

Zoals =X= al ook al aangaf, ga ik hier verder ook niet op door, want dan zou het een mega lap tekst worden.

Geen aanval verder dit, gewoon mijn ongezouten mening.

Kinkt inderdaad wel PRO de kick is goed de cutoff in de kick is ook goed gedaan.

Zou hier gelijk de prullenmand in gaan, maar goed.;)
 
@ xtrecist,
over die put it up heb je gelijk ja, ik heb een hele andere versie gemaakt in een nieuwe sequencer, maar het ging in dit geval om You Fake Ass, maargoed.
@ hallucinator, de kick van put it up is idd slecht in de mix verwerkt(in die myspace demo die er nu nog op staat). maargoed als jij 'You Fake Ass' niet vet vind is dat jou mening uiteraard, en dat respecteer ik.
maar over die hardstyle melodie? dat snap ik dan weer totaal niet.
Naja zo zijn meningen altijd verspreid over ieder label/style.
ik respecteer iedere soort muziek, en sta gewoon achter de artiest, maargoed wie ben ik ;)
 
Goed bezig! Als ''mainstream'' luisteraar vind k deze track lekker klinken! :D
Melo spreekt me niet direct aan maar zou hem wel draaien. Past gwn binnen de rest van het ''mainstream''-plaatje...
 
Sluit ik me bij aan. Bassdrum is ook niet dik, zoals alle drums bijna tegenwoordig gewoon stront zijn.
Zou hier gelijk de prullenmand in gaan, maar goed.;)

Je bedoelt hiermee kicks van bijvoorbeeld Art of Fighters, Endymion, Amnesys en noem ze allemaal maar op ?
 
:mega:
Juistem, gewoon dikke kak. Ragt als een tiet, dreunt des te minder.:okdan:

;{

Daar is echt geen woord van waar, maargoed het is je mening en daar sta je blijkbaar achter.
De kicks die gewoon een goede dreun hebben zijn juist traxtorm, neophyte enz.
Maargoed jij houd meer van die oude style kicks van JDA van vroeger denk ik, simpel overstuurde TR909 sound, maargoed de tijd veranderd, dus word de sound ruiger, en de 'dreun' ook, dus volg je niet helemaal..
 
:mega:


Daar is echt geen woord van waar, maargoed het is je mening en daar sta je blijkbaar achter.
De kicks die gewoon een goede dreun hebben zijn juist traxtorm, neophyte enz.
Maargoed jij houd meer van die oude style kicks van JDA van vroeger denk ik, simpel overstuurde TR909 sound, maargoed de tijd veranderd, dus word de sound ruiger, en de 'dreun' ook, dus volg je niet helemaal..

Ik word al bijna moe als ik het lees. Leg een plaat van Bassalert of een Catscan- Sub Seven eens naast zo'n werk van Neopiet of Kwadevuist, dan hoor/voel je toch dat dat laag wel doorpompt.

Maargoed, in de HC hebben veel menschen stront in de oren naar mijn mening.
Boeit verder ook niets, je moet maken waar je je goed bij voelt natuurlijk.

Geef me hier dan een plaat met een naar jou mening vette kick, dan ben ik benieuwd.:okdan:

Ps. Nee, ik trek een JDA/Neo-piet totaal niet.

Owja, oude noize-suppresors zijn ook wel goed te doen.
 
:mega:


Daar is echt geen woord van waar, maargoed het is je mening en daar sta je blijkbaar achter.
De kicks die gewoon een goede dreun hebben zijn juist traxtorm, neophyte enz.
Maargoed jij houd meer van die oude style kicks van JDA van vroeger denk ik, simpel overstuurde TR909 sound, maargoed de tijd veranderd, dus word de sound ruiger, en de 'dreun' ook, dus volg je niet helemaal..

Gast, zoals jij denkt, is en/of, en niet én/én.
Ik wil mezelf niet op de borst kloppen, maar waarschijnlijk zijn mijn sounds nog een stukkie ruiger dan wat jij eruit klopt, maar ook nog met genoeg (en zeker meer) sub waar je ingewanden van verschuiven. Het probleem is dat velen, met te weinig kunde, op PC werken en dus een compromis moeten sluiten. Ik weiger dat en doe dus beide. Ruig én laag. En zonder 909 kicks!
 
Om me er even mee te bemoeien moet ik zeggen dat ik Hallucinator's mening wel deel. Er zitten bij de genoemde artiesten over het algemeen weinig of geen pomp-gehalte. Dat wil niet meteen zeggen dat ik de muziek niet goed/leuk vind maar het is feitelijk te bewijzen dat het niet zo 'pompt'. Vergelijk de nummers met een spectral analyzer en je zult het verschil naast horen, ook zien. De nadruk ligt toch meer op het euforische/stoere gevoel dan het ontregelen van je ademhaling door lage frequentie druk op je borstkast.

PS. Voor jouw soort muziek is het wel een redelijke track.
 
Back
Top