3 tracks | Elektronica, modular, instrumentaal | noise/ new wave/ industrial/ random |

Tierelantijn

Gibberish
Lid sinds
27 januari 2020
Berichten
769
Locatie
Utrecht
3 Tracks, beetje overkill, maar ben heel benieuwd naar reacties.
Als je er maar 1 beluisterd, luister dan deze:


Dan deze, minder toegankelijk, abstracter en lawaaieriger


Als je dat allemaal gedaan hebt, kun je overwegen deze ook nog te luisteren.
Een stuk abstracter weer en echt een back met herrie.
 
1651254631547.png

Ik zet er altijd bij welke gear ik gebruik, maar ik had net een foto genomen voor het forum elders, dus een plaatje met patch die ook in het laatste nr zit.
 
Ik heb ze alle drie beluisterd, de eerste twee waren pareltjes, de laatste vond ik wat minder. Kan hé? Al bij al, ik volg je op de voet :)
Snap ik, die laatste is meer een aan het einde van t album, evt verborgen nummer oid. Mss dat ik 'm nog wat onderhanden neem, ik hoor er zelf wel potentie in.
Leuk dat je het zo volgt! Hele eer. Ik dacht nog omdat je vroeg naar een album, m'n vorige album te delen. Wat minder duistere en agressieve sound en (iets) meer gitaren, maar denk dat je het wel misschien tof vind. Faint fantasy, by Gibberish
 
Ik ben niet in de mogelijkheid om zomaar 7 euro te spenderen aan ieder album dat ik leuk vind, daarom heb ik de vrijheid genomen om gebruikt te maken van Audacity, op je album op te nemen. Ook een hele eer hé, is het niet :-)
 
Met hulp van een muzikale vriend de 3 tracks wat aangepast.

Allereerst deze, de track begint meer op zijn hoogtepunt, maakt het verloop wat minder standaard/ voorspelbaar.


Dan deze, ietwat komische track. Veel kleine ditjes en datjes, gewoon net iets beter hoop ik...


Deze laatste is flink op de schop gegaan, nu ook met beat en meer opbouw. Blijft een ontoegankelijk ding verwacht ik.
 
Ik ook alleen de bovenste, voorlopig. Zeer zeker een knappe track, je bent een zeer inventieve producer, zulke muziek hoorde ik nooit eerder. I'll be back! :)
 
De eerste vind ik ook erg nice, soundtrack achtig... ergens herken ik een beetje de muziek van Utopia (de Britse serie)... Maar de derde vind ik eerlijk gezegd ook heel erg lekker daarop aansluiten, met zo'n zelfde gritty bliepje in de outro, maar dan wat meer steady... Al met al erg lekker om bij weg te dromen zo op de zondagochtend... :)
 
De eerste vind ik ook erg nice, soundtrack achtig... ergens herken ik een beetje de muziek van Utopia (de Britse serie)... Maar de derde vind ik eerlijk gezegd ook heel erg lekker daarop aansluiten, met zo'n zelfde gritty bliepje in de outro, maar dan wat meer steady... Al met al erg lekker om bij weg te dromen zo op de zondagochtend... :)
Utopia ken ik niet, doel je hier op? Wel toffe intro track sowieso!
 
Utopia ken ik niet, doel je hier op? Wel toffe intro track sowieso!

Er is ook een andere (Amazon prime) versie inderdaad, maar dit is volgens mij het origineel...
 
Back
Top