Korg Monotron - Analoog is weer 'in' bij Korg

ja en idd die Modificatie op de Monotron, dat klonk dan weer wel, maar er hing meer achter de monotron dan dat hijzelf groot was, en bovendien, ik zien niet in dat zulke gasten dan eens eindelijk zelf een degelijke synthmachine zouden bouwen ipv altijd nepperts hun nieuwe uitbraak te ontdooien.
 
zoals gedacht; ze vliegen bij de meesten na gemiddeld een maandjes de deur weer uit
zegge en schrijve een (1) verkoper is bij lange na geen bewijs voor jouw voorspelling. integendeel zelfs.. maar dat weet je zelf ook wel.

mensen snappen heel goed dat je voor 60 euro geen mini MS-20 koopt en zijn misschien dus ook niet zo teleurgesteld als jij denkt. Ik heb zowel een monotron en een hele dure Voyager maar ik heb met allebei een hoop plezier.
 
ik heb net de Monotron weer uit de vuilniszak gevist..

als je er plezier mee kan beleven, dan is ie gewoon goud waard!
 
heb sinds gister ook een monotron en heb voor de gein ff een hiphop muziekje gemaakt.
alle geluidjes behalve de drums zijn de monotron zonder effecten.

ik heb dit ff snel gemaakt dus het is geen hoogwaardige productie gewoon voor het leuk.

en ik moet zeggen ik zelf vindt de monotron wel harstikke kicke voor het geld dat ie kost.
en de basstoontjes zijn lekker funky lol.

en ik heb hem naast de mopho gehouden om hem wat te vergelijken en de mopho is vet maar de monotron heeft echt zn eigen charme.

oi oi oi
 

Attachments

  • suicidal thoughts notorious b.i.g. - warzenger - monotron remix.mp3
    3,6 MB · Bekeken: 46
Laatst gewijzigd:
heb sinds gister ook een monotron en heb voor de gein ff een hiphop muziekje gemaakt.
alle geluidjes behalve de drums zijn de monotron zonder effecten.

ik heb dit ff snel gemaakt dus het is geen hoogwaardige productie gewoon voor het leuk.

en ik moet zeggen ik zelf vindt de monotron wel harstikke kicke voor het geld dat ie kost.
en de basstoontjes zijn lekker funky lol.

en ik heb hem naast de mopho gehouden om hem wat te vergelijken en de mopho is vet maar de monotron heeft echt zn eigen charme.

oi oi oi

dat monotrone geluid ben je echt na 2 minuten al zat zeg pfoei
 
Ik heb die Monotron pas vandaag ontdekt en vind het een leuk ding. Deze video toont volgens mij aan dat je er mee mee kunt dan piepjes, bubbles en sweeps... En dat voor die prijs! Ik wil 'm!

 
Ik heb iemand op mn facebook die bezig is met een LFO mod voor de monotron.
 
(niet als sneer naar Bass, maar) 'k Vind het wel een beetje gezeur allemaal, hoor..

't Is gewoon een geinig dingetje, die je ook nog eens (goed) kan gebruiken in een track.

Met 't ding alleen (zonder te multitracken) is 't misschien een beetje eentonig/niet echt uitgebreid; als je DAT wil moet je maar een groovebox kopen,,..

Een TB / TR / etc. is toch ook leuker in combinatie met andere bakken?

Affijn.. ik zie er nog wel 't nut van in; al is 't voor kutnummers :dubbel:
..alleen jammer dat er geen adaptor aansluiting is.. (toch?)
 
Ik pm je zijn facebook gegevens wel even (als je facebook hebt) :P Zert het liever niet gelijk hier op het forum ook al is ie aardig open over. :)
 
als de Mod bijzonder is, dan zet hij hem vast wel ergens neer op internet!
 
Korch Monotron plus Behringer Tweakalizer collage van wat snel getweakte stukjes:

'TronTweak'
 

Attachments

  • TronTweak.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 46
Laatst gewijzigd:
Vanmiddag heb ik een lekker ritje met de nieuwe Vespa gemaakt. Blikkie cola, Snickers en een Monotron, Tenori-On en Nintendo DSiXL mee in de rugzak... heerlijk zitten freaken aan de oevers van de Lek, met de krekels als backing vocals :)

Kijk, m'n MS-10 achterop de scooter gaat nog wel maar waar haal ik een verlengsnoer van 20 Km. vandaan?
 
Back
Top