Moog Taurus III

Wat een bakbeest zeg!
ik heb er eigenlijk ook geen plaats voor. Hoogste tijd voor een reorganisatie van m'n gearhok! moet denk ik ook een Z-stand aanschaffen, ik heb nu allemaal X-stands en daar past-ie nooit onder. Wat een luxe-problemen.. heerlijk :)
 
MkII, dat zei ik toch van die sound :)

Ben benieuwd naar songs waarin ze de Taurus 3 gebruiken, iemand enig idee?

Veel plezier ermee, ik moet helaas nog even wachten...
 
MkII, dat zei ik toch van die sound
ja maar ik wou hem toch echt even zelf beoordelen. het is best een pittig prijsje per slot van rekening en het zijn mijn centen :)

Ben benieuwd naar songs waarin ze de Taurus 3 gebruiken, iemand enig idee?
eeuh, hij is NET een week of twee (?) uit dus ik denk niet dat er al songs mee gemaakt en ook al uitgebracht zijn. behalve misschien wat demo's enzo. Maar wie weet... geen idee eigenlijk wie zoiets koopt. Rush tribute bands?
 
Ik heb hem sinds gisteren na ruim 16 maanden binnen.
Serienummer 237!

Martijn van Music House heeft een fotootje van me met de Taurus op de webstek gezet.

Wat een brute kracht komt er uit die bak zeg!
 
ik heb # 238 als ik het goed heb... hij wordt zometeen bezorgd (yippie). Dat wordt lekker freaken vanavond!!!
 
Taurus #238 is zojuist (zondagmiddag!) thuisbezorgd door de onvolprezen Martijn van Music House. Wat een service... daar kan volgens mij geen Duits verzendhuis tegenop.

Maar wat een loeder van een ding zeg! ben nu druk bezig mn hok te reorganiseren zodat ik 'm ook ergens kwijt kan. Poor me :)

fotos' en dergelijke volgen later...
 
Gefeliciflapstaart man
dankjewel! ik voel me idd bijna een beetje jarig vandaag. lekker weertje, mijn programmeer projectje loopt lekker en nou ook nog een Taurus. Het leven is wel eens slechter geweest :)

benieuwd naar wat audio-opnamens
euh... ik neem eigenliijk nooit wat op en ik weet niet of de Taurus uberhaupt wel een beetje te sampelen is. wel beneuwd wat mijn audo interface daarvan bakt, al die ultra-lage vibraties. ik zal eens wat proberen.

anyway: ik heb 'm net aangesloten. klink lekker, ook al heb ik maar kleine monitors. Hij ziet er overigens erg slick uit, goeie mix van retro en moderne styling. en de modwheels lichten op in het ritme van de LFO - hoe cool is dat :D
 
Ik zit effe de documentatie te lezen en wou jullie dit pareltje niet onthouden!

For best results, use amplification that can produce 20Hz.

CAUTION: Be careful. Speaker damage, structural damage to buildings, or personal injury are all possible using the Taurus 3 Bass Syhthesizer at high volumes. With some amplification systems, Taurus 3 sounds may cause loose objects to rattle, move across the floor or fall down. Moog Music Inc. is not responsible for any consequential damage or injury associated with using the Taurus 3 Bass Syhthesizer.

8)
 
Ik zit effe de documentatie te lezen en wou jullie dit pareltje niet onthouden!
8)
For best results, use amplification that can produce 20Hz.

CAUTION: Be careful. Speaker damage, structural damage to buildings, or personal injury are all possible using the Taurus 3 Bass Syhthesizer at high volumes. With some amplification systems, Taurus 3 sounds may cause loose objects to rattle, move across the floor or fall down. Moog Music Inc. is not responsible for any consequential damage or injury associated with using the Taurus 3 Bass Syhthesizer.
Het is ongetwijfeld een geweldige synth en ik zou hem zelf best willen hebben maar de marketingmensen hebben hun best ook wel gedaan.
 
Laatst gewijzigd:
de marketingmensen hebben hun best ook wel gedaan.
stel je niet teveel voor bij zo'n bedrijfje als Moog hoor, daar lopen echt geen tientallen managers rond die zich daarmee bezighouden. Het is geen concern a la Roland of Korg maar een klein niche bedrijfje met relatief lage omzetten. Als je bij voorintekening op een onbekend nieuw product in deze prijsklasse 600 orders binnenhaalt heb je eigenlijk ook geen marketing nodig. Een gigant als Roland lacht om dat soort aantallen.

Moog luistert gewoon heel goed naar hun klanten en maakt wat die mensen willen. Voor een alleszins redelijke prjs als je de kwaliteit en het vakmanschap meeweegt. Plus het feit dat een goed instrument alleen maar waardevoller wordt met de tijd.

een vidje misschien?
sorry, ik ben niet zo multi-mediaal modern. ik heb niet eens een mobieltje.
 
stel je niet teveel voor bij zo'n bedrijfje als Moog hoor, daar lopen echt geen tientallen managers rond die zich daarmee bezighouden.
Zeker maar bij die waarschuwing moest ik toch even aan marketing denken.

sorry, ik ben niet zo multi-mediaal modern. ik heb niet eens een mobieltje.
Troost je, ik heb nieteens internet.
 
Goed al die positieve berichten te horen, morgen ga ik het beest maar zelf even aan de tand voelen en kijken of het ook een echte beest is......:P
 
Filmpje! deze Amerikaan laat eerst de Taurus 1 horen en pakt dan de T3 uit. Genieten!

Speciale site voor eigenaars: http://www.taurusbass.com/ (gasten ook welkom)
 
Op de Messe stond ie ook: Wereldapparaat ;-) have phun mkII

Die op de messe ja! Dikke subwoofer hing er aan het speakersysteem, dat was pure fun!
 
Laatst gewijzigd:
Dikke subwoofer
ik vermoed dat ik op korte termijn toch wat stevigere monitors nodig heb om dit beest goed tot zijn recht te laten komen. Arme buren...
 
Ik heb hem sinds gisteren na ruim 16 maanden binnen.
Serienummer 237!

Martijn van Music House heeft een fotootje van me met de Taurus op de webstek gezet.

Wat een brute kracht komt er uit die bak zeg!

istnou egt een moog phatty met ..uhmeer / meer
zegullie
 
Back
Top