(Melodieuze Techno)Bart Brackel & Tim Preijers (BenT) - Air (Promo)

bart1190

Nieuwkomer
Lid sinds
21 mei 2008
Berichten
21
Ben benieuwd wat men er van vind, we zijn het ook van plan om op te sturen naar een label. Heeft iemand enig idee bij welk label deze sound past?

Groetjes,

Bart

 
klinkt goed man
alles zuiver ik weet alleen niet of je hiermee naar een label kan
het is wel goed genoeg maar er is al veel van dit soort muziek in de omloop
dat betekent dat het moeilijker is om er tussen te komen
pas wel op dat je de melodie genoeg verandert anders wordt zon nr na een paar keer luisteren al oud
verder goede sound
greetzzz x11

 
;) Het is erg 'in your face' - bass, zo zou ik er niet meteen een label op kunnen kleven.

Het einde is me ook wat abrupt. :) Maar misschien zijn m'n oren wat verwend de laatste tijd.
 
http://soundcloud.com/bart-brackel/bart-brackel-tim-preijers-bent-air-promo

Ben benieuwd wat men er van vind, we zijn het ook van plan om op te sturen naar een label. Heeft iemand enig idee bij welk label deze sound past?

Groetjes,

Bart

niets mis mee zo op het eerste oor... hoewel ik het op een laptoppie zit te luisteren... ik hou wel van deze style... Hoewel het meer tech house is dan techno zeg ik dan... om het maar weer in een hokje te plaatsen :o:

ik zou dat arp melodietje eens een octaaf lager doen, wordt het ook minder trancy/cheesy! Of gewoon helemaal weg en iets anders proberen ;) zou het zodra de kick erin klapt wel weglaten! dan maar extra drumloop erbij ofzow!

Hoe dan ook gewoon opsturen... nee heb je en ja kan je krijgen. legio labels en niet alleen in nederland ;)

al stuur je het naar 20 labels wat maak het uit! Maak ze allemaal maar lekker gek! Je moet mij ook niet echt vragen naar een label want de labels zijn tegenwoordig niet echt consistent qua style. Die zitten ook meer op de golf van what's hot :r

Gelukkig zijn er wel labels die daar geen boodschap aan hebben!

ow en als je het gaat opsturen maak er dan een draft van waarbij je de eerste "deejay" friendly minuut gewoon lekker inkort!
 
Klinkt lekker Bart, zit goed in elkaar.. Goed gebruik van sounds en melodietjes.. Goede opbouw.. Het effect wat op de sound zit die er vanaf 1:30 in komt (langzaam steeds luider en duidelijker) vind ik wat te.. het wordt een beetje irritant omdat het zo heen en weer wappert (is het flanger ofzo?) Die mag van mij wat minder...

Verder wel lekker progressief trackje.. Zou er fijn een lang stuk mee kunnen tijden in de auto denk ik.. Lekker wegdromen..

Dat effect komt er later weer in.. gaat het weer zo hard zacht heel snel.. ik ben daar niet weg van, zonder dat effect is het volgensmij al goed genoeg en zelfs beter!

Einde is wat schel en hoog.. kan iets minder denk ik...

Met kleine aanpassingen gewoon erg goede track! Nice work!
 
Back
Top