Hoe reageert je partner?

:dubbel: Top tip!
 
Of gewoon glashard ontkennen dat je het apparaatje nieuw hebt.

"dan heb je niet goed gekeken, want die 303devilfish staat er zeker al 3 jaar"
 
Ik heb gisteren weer iets gekocht....
Ik ben benieuwd hoe het deze keer weer gaat lopen.
:)
Het is natuurlijk weer 20+ kilo en groot.
Dus ik moet denk ik maar weer een plantje gaan halen..
 
Meestal zijn het juist de vrouwen die plantjes willen halen ......

"Schat, we gaan zaterdag naar het tuincentrum, om die kabels van je weg te werken, staat het gelijk minder rommelig".
Rijtje viooltjes op de grond en langs de tafel :D
 
Meestal zijn het juist de vrouwen die plantjes willen halen ......

"Schat, we gaan zaterdag naar het tuincentrum, om die kabels van je weg te werken, staat het gelijk minder rommelig".
Rijtje viooltjes op de grond en langs de tafel :D

Hmmm.. zouden ze ook een bak geraniums in 19" formaat hebben?
 
ik bouw een aparte studioruimte, hebben we al die troep niet meer in de kamer liggen
 
Tip van Nicolas:

Stel een heel verhaal op van hoe onbetrouwbaar de post wel niet is, hoeveel er achterover gedrukt wordt, beschadigd, zelfs verkopers zelf die je al bedriegen, en hoe bang je bent voor dat pakketje dat nog moet aankomen.

Als het pakketje dan (uiteraard) 3 dagen later netjes in de bus ligt, is ze zooooo blij voor jou dat het heelhuids is aangekomen! Hoihoi kuskus wat tof! En geen zever over wat je nu weer gekocht hebt ;) :D.

Hmm,.. hoe veel keer in t jaar is daarvoor t maximum?
 
Ik heb de laatste tijd zoveel gekocht dat ze ondertussen is gaan lopen...

Misschien een tip :-)
 
Tip van Nicolas:

Stel een heel verhaal op van hoe onbetrouwbaar de post wel niet is, hoeveel er achterover gedrukt wordt, beschadigd, zelfs verkopers zelf die je al bedriegen, en hoe bang je bent voor dat pakketje dat nog moet aankomen.

Als het pakketje dan (uiteraard) 3 dagen later netjes in de bus ligt, is ze zooooo blij voor jou dat het heelhuids is aangekomen! Hoihoi kuskus wat tof! En geen zever over wat je nu weer gekocht hebt ;):D.

Hmm,.. hoe veel keer in t jaar is daarvoor t maximum?

eerste keer gebruik je deze techniek.

Tweede keer bestel je weer bij diezelfde man, want daar had je de vorige keer een goede ervaring mee dus dat biedt zekerheid.

Derde keer bestel je bij iemand anders, want het gaat nu al een hele tijd goed met bestellen dus de problemen bij de post zijn blijkbaar opgelost.

Dan wacht je een tijdje met bestellen, want je hoort weer horrorverhalen.

En daarna begint het spelletje opnieuw. We zijn dan 8 maanden verder.

;)
 
ik mag alles kopen wat ik wil, zolang het maar niet in de huiskamer geparkeerd wordt.
en zolang ik mijn aandeel in de financien maar ruim inbreng.
en zolang ik ook aandacht heb voor andere dingend als muziek maken, vintage opname technieken en bijbehorende hardware zooi, en natuurlijk vintage synths en modulaire zooi.

( af en toe een beetje sociaal doen dus), en zonder klagen mee op vakantie met de sleurhut, of andere overnachtingen op welke plaats dan ook.

en niets zeggen over de schoenen, laarzen en tassen verzameling ( al lezende kwam ik erachter dat dat dus universeel is, verdomd interssant, daar is nog geen boek over geschreven, maar,..... gaat u verder..............)

:mega:
 
De schoenen en kleren ja, die ken ik wel. Dat is wel universeel blijkbaar.
De tasjes zijn mij echter bespaard gebleven. Alleen diegene die ze heeft is nooit groot genoeg om alle "zooi" mee te nemen, dan mag het wel weer ergens in één van mijn jaszakken of rugzak. (pakezel iiiaaaaaaa).
Maar ze is heel lief :D dus dat mag wel.
 
Back
Top