Hoe reageert je partner?

( Brrr Bryan Adams *huiver* )

Mijn mening over dit alles:

Vrouwen en mannen mogen tijd en geld besteden aan hun hobby, zolang er nog geld genoeg over is voor de facturen en al die zooi.
Natuurlijk is het wel bevorderlijk voor de relatie dat er ook nog een extraatje is in het weekend, restaurantje, uitgaan, ... (hoeft niet ELKE week maar wel regelmatig - als je een vrouw tevreden wil houden tenminste).

Als je af en toe tijd maakt voor je vriendin zal zij tijd geven voor je dure hobby ;)

En zo gaat dat dus!
 
Ja maar wacht even, en hoe moet een vrouw een man dan tevreden houden volgens jou? :P
 
O o.. Nou, de mijne kookt bijvoorbeeld geweldig. :W

Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat ik het tevreden houden iets is wat je beiden doet, ik probeer niet constant de gunsten te winnen van mijn partner en haar tevreden te houden door middel van prestaties, financieel of op andere wijze, ik doe mijn best, zij doet haar best en verder moet het maar goed wezen.. Vind ik tenminste.
 
Je hebt het deel voor de komma per ongeluk ook gequote. ;)

Maar serieus, +2.

Ik heb me al lang gedistantieerd van dat mediabeeld dat één persoon in een relatie een halfgod is en dat de andere mag zwoegen en ploeteren en als resultaat blij mag zijn dat die halfgod hem/haar een relatie gunt. Gelijkwaardigheid en genoeg tijd voor jezelf, en realistische verwachtingen hebben. Samengevat: Synths en schoentjes, kusjes en kookjes. :) ;)
 
Je hebt het deel voor de komma per ongeluk ook gequote. ;)

Maar serieus, +2.

Ik heb me al lang gedistantieerd van dat mediabeeld dat één persoon in een relatie een halfgod is en dat de andere mag zwoegen en ploeteren en als resultaat blij mag zijn dat die halfgod hem/haar een relatie gunt. Gelijkwaardigheid en genoeg tijd voor jezelf, en realistische verwachtingen hebben. Samengevat: Synths en schoentjes, kusjes en kookjes. :) ;)

gaan we modern doen??
8D:koffie:
 
Ik heb me al lang gedistantieerd van dat mediabeeld dat één persoon in een relatie een halfgod is en dat de andere mag zwoegen en ploeteren en als resultaat blij mag zijn dat die halfgod hem/haar een relatie gunt.

of dat je geluk geregeld moet worden door de ander...

bij een gezin speelt ook de vraag ; kan ik het maken, ook voor mezelf, om een erg onevenredig groot deel van de middelen in te zetten voor mijn hobby. en zo ja , wat kost het, wat levert het mij, en ons, op
mijn relatie, mijn gezin, het is geen bezit maar wel een deel van mij.
we staan gelukkig niet tegenover elkaar., meer twee kanten van 1 medaille. en daar hoort elkaar belangrijke dingen gunnen ook bij.
 
+3

drphil1.jpg


8o)
 
Laatst gewijzigd:
Hee,. dit begint ineens een soort van de-moderne-man-in-kontakt-met-z'n-vrouwelijke-kant-draadje te worden,..
Waar zijn de echte mannen met hun synthsmokkelpraktijken?
Tmoe nie gekker worre!!! De laatste die ik hier had verwacht is dr Phil.
Dalijk gaan we nog met z'n allen gear verkopen om ook schoenen en tasjes te kunnen kopen.
Wordt t schoenenentasjesforum.nl
 
nou, nu je het toch erover hebt,....
ik heb hier een leuke verzameling Prada tassen en bijbehorende schoenen.
te ruil tegen een paarse syrinx ofzo.

:mega:
 
nou, nu je het toch erover hebt,....
ik heb hier een leuke verzameling Prada tassen en bijbehorende schoenen.
te ruil tegen een paarse syrinx ofzo.

:mega:

Ja,. nou je t zegt,..ik heb hier nog 2000 paar hippe laarsjes staan,..
Ruilen tegen een,.. uhh jupiter 8 ofzo?:)
Of een mc303,.. :D of eigenlijk,.. kom maar gratis halen!!!:dubbel:
 
Ik zeg altijd mar zo: "Ach schat, ik zolang ik me gear niet lik.... en zolang gear niet nat en warm is....." nah, warm wel maar vocht gaat nie zo goed zame met me 808..

Maar vage blikken als er weer iets bij komt.. zeer herkenbaar. Vooral toen er 'n Jem oregel met die Jem synth aan boord de trap op kwam. "En hoe lang duurt dat dan voordat dat ene dingetje uit dat andere dingetje is.?????" uuuuuhhhh.. "En waar blijft dat wat er overblijft dan? In de gang of voor de deur totdat..."

Van die dingen. MAar het scheelt, ze maakt kleding. Dus over draadjes zegt ze nix. Die van mij merk je tenminste als je ze in je bek krijgt..
 
neem aan dat je "vrouw" palmela heet ?:doei:
 
Die van mij mot vreten koken, schoonmaken (met name stofzuigen en men gear afstoffen) , men kleren wassen , op der rug liggen en verder der smoel houden :D

Eindelijk weer eens een echte man op synthforum.
Met jou kan ik praten.

@anderen: het wordt wel een beetje een barbieforum zo.:P
 
Je moet je partner ook niet te veel betrekken in het aankoopproces, geen slapende honden wakker maken.

Toen ik een synthi ging kopen heb ik dat zo lang mogelijk stil gehouden, ik geloof dat ik 2 dagen van te voren heb gezegd dat ik in het weekend een dagje weg zou zijn.
Even snel op en neer om een synth te kopen. Toen ze vroeg waar ik heen ging ben ik wel eerlijk geweest door te zeggen dat ik ff naar Londen op en neer ging vliegen in 1 dag om die superzeldzame synth die in fantastische staat was en zijn geld meer dan dubbel dwars waard..
Ik heb niet echt veel weerstand ondervonden, nog wel een beetje geprobeerd voor haar wat tegenargumenten te bedenken, maar ze vond het allemaal wel best.
Sja, nog benadrukt hoe duur dat ding eigenlijk wel niet was en dat ie erg kwetsbaar is en dat ik met al dat geld onder mijn trui door Londen moest, maar nee, het was goed.

Wel lachen toen ik weer thuis was 's avonds, ik die synthi op tafel neergezet, snapte er nog geen banaan van, over de speakertjes van de synthi zelf wat vage bliepjes er uitgetoverd voor haar neus, ze keek me aan alsof ik gek geworden was, maar ik was er blij mee dus 't was goed.

Daarna nog flink wat aan uitbereiding van mijn synth arsenaal gedaan, haar meegespleept naar meerdere adressen waar wij toevallig langs moesten als we op weg waren naar het een of ander, maar altijd bleef ze braaf in de auto wachten, boekje er bij, en als ik dan naar buiten kwam en een synth in de auto neerlegde was het altijd van, dat heb je snel gedaan, ben je nu al klaar? Is het wat? ... Ja zeker schatje, ben weer helemaal blij..
Nou mooi was dan het antwoord, kunnen nu weg of moeten we nog ergens heen..? En soms was dat het geval ja..

Ik zal ergens wel iets goed doen want ze kijkt eerder sneu als ik wat weg doe dan als ik wat naar binnenhaal. :halleluja
 
Je moet je partner ook niet te veel betrekken in het aankoopproces, geen slapende honden wakker maken.

Toen ik een synthi ging kopen heb ik dat zo lang mogelijk stil gehouden, ik geloof dat ik 2 dagen van te voren heb gezegd dat ik in het weekend een dagje weg zou zijn.
Even snel op en neer om een synth te kopen. Toen ze vroeg waar ik heen ging ben ik wel eerlijk geweest door te zeggen dat ik ff naar Londen op en neer ging vliegen in 1 dag om die superzeldzame synth die in fantastische staat was en zijn geld meer dan dubbel dwars waard..
Ik heb niet echt veel weerstand ondervonden, nog wel een beetje geprobeerd voor haar wat tegenargumenten te bedenken, maar ze vond het allemaal wel best.
Sja, nog benadrukt hoe duur dat ding eigenlijk wel niet was en dat ie erg kwetsbaar is en dat ik met al dat geld onder mijn trui door Londen moest, maar nee, het was goed.

Wel lachen toen ik weer thuis was 's avonds, ik die synthi op tafel neergezet, snapte er nog geen banaan van, over de speakertjes van de synthi zelf wat vage bliepjes er uitgetoverd voor haar neus, ze keek me aan alsof ik gek geworden was, maar ik was er blij mee dus 't was goed.

Daarna nog flink wat aan uitbereiding van mijn synth arsenaal gedaan, haar meegespleept naar meerdere adressen waar wij toevallig langs moesten als we op weg waren naar het een of ander, maar altijd bleef ze braaf in de auto wachten, boekje er bij, en als ik dan naar buiten kwam en een synth in de auto neerlegde was het altijd van, dat heb je snel gedaan, ben je nu al klaar? Is het wat? ... Ja zeker schatje, ben weer helemaal blij..
Nou mooi was dan het antwoord, kunnen nu weg of moeten we nog ergens heen..? En soms was dat het geval ja..

Ik zal ergens wel iets goed doen want ze kijkt eerder sneu als ik wat weg doe dan als ik wat naar binnenhaal. :halleluja
Hm, zo te horen gaat ze vreemd.
 
Back
Top