Hoe reageert je partner?

mario010

kijk diep in mijn ogen
Lid sinds
14 mei 2004
Berichten
3.111
Locatie
nee!
Hi,. kocht zopas een stukje gear van gerespecteerd forumlid Zoidsity,..
Die gaf me de volgende tip:

Koop eerst een bos bloemen voor moeder de vrouw, zeg dat je haar ontzettend lief vindt. Haal vervolgens de stofzuiger en beloof haar plechtig dat je alles zal opruimen.
Open DAARNA pas het doosje en pak alles uit!!
En vooral: hou je dan ook aan je woord en begin te stofzuigen..anders zou het wel eens de laatste keer kunnen zijn dat je zo makkelijk gear mag kopen... ;-)

Nou heb ik daar niet echt een probleem mee zolang ik maar genoeg centen het huis binnen sleep.

Wat ik dan wel weer heb is dat ze altijd hoofdschuddend en wenkbrauwfronsend aanziet hoe ik blij als een kleuter weer t volgende ondefinieerbare knoppendoosje uitpak.
En dan,...Steevast de zelfde dialoog,..
Ben je blij met je nieuwe speeltje???
Ja schat,.. heel blij,.
En,. wat is t?
Uhhm,. een dedicated kickdoosje.
Hmmm,...owwkeee,.. had je er daar niet al een paar van?
Nee lief,.. das wat anders,..
Zucht,..Nog meer kabels dus?
Yeps,.
(Dan kijkt ze me aan alsof ik Lala van de teletubbies ben)
Nou,. jij blij ,. ik ook blij!


Dus mijn vraag,..Hoe gaat dat bij jullie?
 
Ik koop nooit zo veel, maar zo nu en dan koopt mijn vrouw iets voor me, dat wel :)
Nu hebben we een eigen zaak, dus veel is wat eenvoudiger aan te schaffen en geen BTW, tenminste, dat krijg je weer terug.

Maar soms wordt er wel eens gezucht en niet alleen door haar.
Maar we hadden het alleen over gear, toch?

Wout
 
Ik: Schat, eigenlijk wil ik op termijn wel een Mopho.
Zij: Kunnen we dan niet beter een Tetra kopen?

Tja, wie ben ik dan om in discussie te gaan. ;)
 
Bij mij kost al het gear rond 35 euro per stuk.......................... ;)


zeeuws_meisje.gif


Geen cent teveel hoor!! :dubbel:







edit: Geen synth teveel misschien? ;)
 
Laatst gewijzigd:
En dat lukt je vrij aardig met een CP70 en je platereverbs.. ? :D

Mijn vriendin vind het allemaal best wat ik koop zolang de rekeningen maar betaald worden, waar zij ook voor de helft aan bijdraagt trouwens.
Ik maak me eerder zorgen over haar obsessief spaargedrag, maar misschien krijg ik haar zover om in synths te investeren..
 
ieder z'n eigen hobby, weinig interesse in synth's.
het is goed , zolang we maar redelijk financieel de boel geregeld houden.
althans dat hoop ik dan
 
mn meissie weet dat mn hobby geld kost
alleen t moet niet te gek worden

en dingen als een voyager en alesis andromeda zijn natuurlijk puur rationele aankopen.. uitermate logisch.. een buizenamp ook.. wat peNdalen.. een gitaar
iedereen weet dat dat de minimale behoeftes zijn van iemand die zich ook maar een klein beetje op het muzikale pad begeeft
wat ben je nou zonder een analoog filter.. of een goede echo bak
ze zou natuurlijk ook niet willen dat ik zit weg te kneuzen met wat halve shit
zoals matthewleblom bijvoorbeeld.. die pakt het zo half aan met zn gear altijd
 
Sinds kort ben ik ontzettend verliefd op een Dave Smith Prophet 8 en ook stiekem wel een beetje op een Yamaha Motif xs6 (of 7)...

Maarja, ik woon erg klein, dus ruimte is er niet. Volgend jaar ga ik met mn vriendin trouwen, dus dat kost ook het nodige. We willen ook verhuizen (liever gister dan vandaag) maar dat kost ook geld.
Allemaal dingen die ik in de toekomst moet uitgeven om meer ruimte te krijgen om mn spullen weer eens neer te zetten die opgeborgen zijn...

En hoe ze zal reageren als ik die leuke spulletjes wil kopen... Ze zal wel schrikken van het bedrag, maar ook wel begrijpen dat ik bij het spelen en tweaken op zo'n Prophet heerlijk mn ei kwijt kan.

Zucht...
 
Mijn vrouw is gelukkig erg makkelijk daarin. We betalen samen alles wat nodig is in het leven en de rest van ons salaris brassen we op aan dingen die we leuk vinden. Ik zeur niet over haar 87e paar hoge laarzen, zij niet over m'n zoveelste (voor haar) ondefinieerbare doosje.
Ze steunt me in m'n hobby en als daar weer eens een nieuw doosje bijhoort, heeft ze daar geen enkele moeite mee.
 
Ik ben vrijgezel, dat scheelt :P
 
Oeh dat waren nog eens tijden, als vrijgezel! Lekker alles laten slingeren, overal kabels en geen verbaasde blikken als je weer eens een ingeving hebt en je meteen op je synthesizer MOET spelen!
 
Dat van die kabels dat klopt zo hahaha, overal kabels, grote kabels, kleine kabels, kabels overal :D
 
"Huh?? Alweer zo'n knoppenkastje?? Wat is dat dan voor iets??"
-"Dat is nou een TB303, schatje..."
"En hoeveel heeft meneer ervoor betaald?"
-"Eh tja.....ik vraag jou toch niet elke keer hoeveel die laarzen gekost hebben?"
"Oh....nou ja, whatever!..mag ik eens aan de knopjes draaien?"
-"'Tuurlijk...here we go !!!!!"
BOEM BOEM TWEAK TWEAK
"Is dit nu alles wat je kunt met zo'n kastje??? Ik vind er niks aan".
-"Ik vind toch ook niks aan jouw laarzen en tasjes???"

Dus...alles is weer païs en vree...en nu maar doorsparen voor die tr909 (als je er een te koop hebt over een paar maandjes, hoor ik het graag ;) )
 
Bij ons wordt er niet zoveel gekocht, omdat samenwonen ook wel duur is, maar moest er gear bijgekocht worden dan zit ik daar niet mee in hoor :)

Maar euh zoals mario010 zegt.... die kabels he! vrouwen vinden dat éééécht niet leuk :D het oogt niet mooi :D

Dus jouw vrouw vindt het geen probleem?
 
Back
Top