Hoe reageert je partner?

Wat hier scheelt is dat als ik iets af heb en het op een verzamel CDtje terecht komt ik weer een hoop credits heb.
En natuurlijk die laarzen/tasjes fetish blijven stimuleren he.
Bloemen vindt ze altijd maar verdacht: "Wat heb je nou weer geflikt!"
Hoe zit dat met de andere (naast Mariska) dames hier? Hebben die een driedubbel probleem (pro-laarzen, anti-kabels, gearlust)?
 
Duidelijk Gearlust!!! Komt met vlagen, net als een OERvrouwelijke schoenenfetisj enzo. Ik ben alleen van het type dat ik die kluwen draden wel een soort stoer vind (of is dat gek voor een vrouw...) Ach maakt nix uit. Mijn wederhelft is niet met mij getrouwd omdat ik zo ongelooflijk op en top een VROUW ben. Vroeger speelde ik met auto's en lego en nu... drum ik en doe ik aan "muziek" maken. Saxofoon spelen zien ze dan wel weer als vrouwelijk. En oh ja. Ik ben op het moment met zwangerschapsverlof. Is dat vrouwelijk of niet. whahaha

Even over gear kopen... Mijn man vind het allemaal wel mooi, maar het kost allemaal wel heel erg veel he schat... pfff, nee een kettingzaag kost weinig...
 
Meestal is het zo dat als je er geen verstand van hebt, je kabels, of een bak met knoppen er al snel rommelig vindt uitzien. Tenminste, lijkt mij als ik even als een vrouw die niets met deze hobby heeft, denk.
 
...maar ze vindt het heel leuk als ik wat piano voor haar speel en stimuleert me daarin.

(het gedeelte voor de puntjes kunnen jullie zelf verzinnen ;))
 
Mijn vrouw bezoekt regelmatig deze website, dus nu zijn al mijn handige smoesjes bekend. Moet ik weer nieuwe bedenken.

Agh, gelukkig gebruik haar pinpas om mijn gear te kopen.:D

Nee hoor, ik speel gewoon open kaart vertel haar gewoon wat het is, wat het heeft gekost en dat er binnenkort weer iets aankomt, alleen nog duurder en geef haar een kus.

Mag zij weer haar haren, nagels, massage, kleren, schoenen enz.. enz.. de hele klere zooi, weer doen.

Win-win situatie...
 
een relatie is er bij mij eigenlijk nooit echt van gekomen.
ik neem het niet zo nauw met het wegwerken van kabels ed..(geld ook voor andere troep)
dus de meeste vrouwen waren na het eerste bezoek al weer min of meer gillend de deur uit gerend.
maar andersom ging het vaak ook zo omdat de meeste al gelijk begonnen te beweren dat kinderen leuk zijn..
ook als je vroeg, zal ik eens een muziekje opzetten?? waar hou jij van??
oh ik ben erg makkelijk!!! ik hou van alles!!! klonk het dan!!
als ik dan een lp van van der graaf generator oid op ging zetten waren ze meestal ook zo vertrokken
 
Heb helaas een redelijke koopfetisj. Helaas voor mijn portemonnee.

Maar meestal gaat het als volgt.

HdB belt vrouwtje: "Schatje, hou je nog van me?"

.... even stilte ..........

Als eerste antwoord: "Wat heb je nou weer gekocht?"
Mijn standaard reactie: "maar dit is uniek, kom je nooit tegen voor die prijs, heeft unieke sound, bla bla bla" .
Vervolgens haar reactie: "je moet het zelf weten, maar als je nog meer troep koopt ga je eindelijk ermee naar zolder!" (nu heb ik nog een paar vierkante meter in een kamertje gelijkvloers, zolder is me te warm in de zomer).

Gelukkig is het bij ons leven en laten leven: zij een schoenen en tasjes fetisj, ik een synth fetisj. Hmm... zij dus 2 en ik maar 1. Eigenlijk oneerlijk :D
 
Mijn vriendin vindt dat ik alles mag kopen (van mijn eigen centen) zolang het in mijn studio blijft.

Voorlopig geen enkel probleem dus. Als ik weer iets half heb afgemaakt, vindt ze het meestal nog goed ook. :mexico:

(en ja ik woon samen)
 
..forumlid Zoidsity,..
Die gaf me de volgende tip:..

:D Jij gaat ZO blij zijn met die tip.. (en tevens mijn doosvulmiddel en mij vervloeken..) als TNT tenminste een keer doet wat ie MOET doen!! :frons:


...... die kabels he! vrouwen vinden dat éééécht niet leuk :D het oogt niet mooi :D

Vind ik <<als man zijnde>> ook echt lelijk, maar noodzakelijk kwaad: alles draadloos wil je ECHT niet (storingen..!!), maar verbaas me er altijd over dat er vaak ZO weinig tijd besteed wordt aan het (op z'n minst een beetje) wegwerken van de kabels. Een gordijntje, oid ervoor ziet er al een stuk beter uit..

..èn kan je weer in de onderhandelingspositie brengen:

"..ja maar schat, je weet toch dat ik alles netjes wegwerk? Net als die mooie inloopkast vol met jouw schitterende laarzen en beeldige tasjes waar je nooit genoeg van kan hebben?"
:engel:
 
:D Jij gaat ZO blij zijn met die tip.. (en tevens mijn doosvulmiddel en mij vervloeken..)

Hmm,.. doosvulmiddel,..

Ik heb een dochter van 8 die van knutslen houdt,.. dus die weet r meestal wel raad mee,. vooral die gekke friebelschuimpies vindt ze wel tof!!!
Maar toch,.. een gewaarschuwd man,.. ik zal m openmaken boven de kliko!!!:D

En voor vervloekingen verwijzen we naar het hoofd van de voodoo afdeling,..
Voodoo_Lolly_Pop.jpg

Maar dat merk je vanzelf wel als t zover komt,..8o)
 
Jouw man dan ;)

Wel ja tis m'n vriend die alle gear heeft he. ik heb gewoon een oud pctje met FL studio op :D .
Ik tweak z'n 303 af en toe is, en haal de kabels uit de war (aja iemand moet het doen hé). :)
maar dus, als hij wil bijkopen dan mag dat zeker hoor. zolang hij genoeg geld overheeft om de huur te betalen en eens een restaurantje of cinemaatje of een avondje uit te trakteren :mega:. Laat die bloemen maar zitten :D .
 
Wel ja tis m'n vriend die alle gear heeft he. ik heb gewoon een oud pctje met FL studio op :D .
Ik tweak z'n 303 af en toe is, en haal de kabels uit de war (aja iemand moet het doen hé). :)
maar dus, als hij wil bijkopen dan mag dat zeker hoor. zolang hij genoeg geld overheeft om de huur te betalen en eens een restaurantje of cinemaatje of een avondje uit te trakteren :mega:. Laat die bloemen maar zitten :D .
Ow.. oke.. ik dacht dat het bij jullie andersom was... dat jij de gear kocht...
 
Mijn vriendin heeft op zekers wel moeite met mijn gear uitgaven. Ik ben hier voor 100% kostwinner en zij redeneert toch zo van alles wat Fles in gear steekt is minder geld voor onze gezamelijke uitgaven. Best te begrijpen... Kwestie van iedereen tevreden houden dan wordt het geen probleem. En zeker niet meer uitgeven dan je hebt.
 
Back
Top