Hoe reageert je partner?

Als ik m'n vriendin uitnodig om eens gezellig naar Belgie te gaan dan weet ze wel weer hoe laat het is. Kan ze weer met wildvreemde vrouwen in de keuken aan tafel koffie drinken en elkaar beklagen tot de heren klaar zijn. Maar goed, wat je van ver haalt is lekker en dat weet ze zelf ook.
 
"palmela", vrij gerefereerd aan palm van de hand ofwel handpalm:doei:

Scherp! Maar de laatste keer dat ik haar riep reageerde ze nog op Inka, en nee.., ik noem mijn handpalm niet zo :D

Wat betreft gear kopen , die vrouwen moeten niet zo zeiken. Ik zeg altijd, als je het ergens anders beter kan krijgen of als je denkt dat iemand anders beter voor je is dan donderstraal je toch op.

Zijn MLB en ik nou de enige mannen hiero?
 
Laatst gewijzigd:
die vrouwen moeten niet zo zeiken. Ik zeg altijd, als je het ergens anders beter kan krijgen of als je denkt dat iemand anders beter voor je is dan donderstraal je toch op.

Als je dat maar vaak genoeg zegt dan gebeurt dat ook.

Er zijn veel manieren om met 'zeuren' om te gaan. Bijv..

1- Je geeft gehoor aan het gezeur en doet er wat mee
2- Je geeft gehoor aan het gezeur en doet er niets mee
3- Je negeert het gezeur en gaat verder
4- Je probeert het gezeur te negeren en probeert verder te gaan
5- Je negeert het gezeur en loopt weg
6- Je gaat er tegen in en probeert de boel om te draaien
7- Je gaat er tegen in en je wordt boos
8- Je gaat er tegen in vermijd haar vervolgens tijdelijk
9- Je gaat er tegen in en je gaat dreigen dat ze op kan flikkeren
10 -Je houdt de eer aan je zelf en flikkert zelf op

Ik kies in eerste instantie meestal voor 2, maar ook wel voor 1, maar soms ook wel voor 4 en 6, om incidenteel uiteindelijk bij 7 of 8 aan te belanden.
9 en 10 is niet relaxed en meestal ook niet nodig, maar kan iedereen overkomen, zeker als 1 tm 8 zich al vaak hebben herhaald.

Eenmaal je bij 9 bent aan beland moet je je afvragen of 10 niet verstandig is, maar als je het zover hebt laten komen dan heb je 1 waarschijnlijk te weinig geprobeerd.
 
Scherp! Maar de laatste keer dat ik haar riep reageerde ze nog op Inka, en nee.., ik noem mijn handpalm niet zo :D

Wat betreft gear kopen , die vrouwen moeten niet zo zeiken. Ik zeg altijd, als je het ergens anders beter kan krijgen of als je denkt dat iemand anders beter voor je is dan donderstraal je toch op.

Zijn ik MLB en ik nou de enige mannen hiero?

Nee, wel de enige lompe :D Zo kom je nooit aan een goeie vrouw en hou je d'r zeker niet bij je.
Of je moet er eentje vinden compatible daarmee is en de hele dag aan je kop zeurt om geld omdat ze huisvrouw is en zo niet de boodschappen (plus haar eigen funshoppen) kan bekostigen en klaagt over dat je een betere baan moet gaan zoeken omdat ze niet armer wil overkomen dan de buren :D
Om nog maar te zwijgen over wat ze van je synthaankopen zal vinden. En ondertussen blijft d'r ex jullie lastigvallen, want dat is ook een "echte man" die zich niet laat verlaten en wel ff met je wil knokken om te bepalen wie het vrouwtje mag hebben. Daar heb je toch geen zin in ?

Dus dan blijf je daar vrijgezllig zitten in je stoffige studiootje en moet je je eigen huishouden doen, eten koken, boodschappen doen. Lekker mannelijk ....... :D:D
 
Zo, weer een mooi paar laarzen voor mevrouw C20H25N3O en ik kan eens rustig op zoek naar een T-resonator...
Is everybody happy??? Jaaaa.....mijn dochtertje ook, want die mag dan ook weer aan die knopjes draaien....
 
Die van mij mot vreten koken, schoonmaken (met name stofzuigen en men gear afstoffen) , men kleren wassen , op der rug liggen en verder der smoel houden :D

Uiteraard is dit wel erg extreem verwoord, en was bedoeld als een knipoog naar alle andere posters die onder de plak zitten :D

Ben al een paar jaar samen met mijn vriendin waarvan ik een geruime tijd samenwoon. En ze is nog een mooi dame ook (van binnen en buiten)!

Wat betreft het zeuren over gear , zoals ik al zei , als ze het er niet mee eens is moet ze een ander zoeken. Ik zorg goed voor haar , betaal mijn rekeningen en een beetje gear zo nu en dan moet ze nie over zeuren hoor!
 
Ik lach me helemaal kapot om Demian, tegen de tijd dat ik weer aan de vrouw zit moet ik dit topic nog eens lezen :D Bedankt voor de tips :okdan:
 
....
Wel lachen toen ik weer thuis was 's avonds, ik die synthi op tafel neergezet, snapte er nog geen banaan van, over de speakertjes van de synthi zelf wat vage bliepjes er uitgetoverd voor haar neus, ze keek me aan alsof ik gek geworden was, ..

:dubbel: whahaha, zie 't voor me ja.. zou mij ook overkomen (alleen dan met goedkopere synths..)
 
Wat betreft gear kopen , die vrouwen moeten niet zo zeiken. Ik zeg altijd, als je het ergens anders beter kan krijgen of als je denkt dat iemand anders beter voor je is dan donderstraal je toch op.

Zijn ik MLB en ik nou de enige mannen hiero?

nomaam2.jpg

" Welkom bij de club, Boelie! "
 
Ouch... , werd de hoeveelheid gear haar teveel of trok ze de tijd die je in je studio doorbracht niet?

Beide :D maar heb ontdekt dat er inmiddels ook meiden zijn die het weer reuzse interessant vinden :D
 
Back
Top