house track

Devon-Miles

Ouwe rot
Lid sinds
15 mei 2005
Berichten
2.420
Locatie
Amsterdam
hallo mensen,

hierbij even een track van mij. heb wel een flink stuk moeten knippen voor de upload maar de essentie zit er in. graag even wat opinie en aanwijzingen.
dit is volledig met hardware gemaakt. ik ben best al wel lang bezig maar een vervelende perfectionist. ik zou graag weten hoe dit klinkt op jullie monitoren, ik heb vrij standaard genelecs 8030 en misschien heeft er hier iemand wel flinke patsers staan met uitmuntende weergave voor een controlecheck :)

ik hoor het graag.

ik wil de track nog een keer opnemen met wat sidechain voor de kick en bassline .. ze zitten elkaar nog steeds een beetje in de weg en dat zit me dwars na alle normale technieken te hebben toegepast.
 

Attachments

  • rebelhouse2.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 61
Heb 'm net aardig op volume op mijn hoofdtelefoon beluisterd, en ik vind 'm lekker funky en energiek klinken, en kan wel horen dat je er de tijd voor hebt genomen. Alle geluiden vind ik wel lekker bij elkaar passen. De mix klinkt ook goed.
Enige kleine kanttekening is dat er in grote lijnen niet zo gek veel veranderd binnen het nummer, ondanks dat er genoeg goeie kleine edits en afwisselingen te horen zijn. Break is ook lekker maar misschien leuk om het erin knallen van de beat dan aan te kondigen met een uplifter/filtersweep, roffeltje of iets anders opkomends. Hoeft natuurlijk niet per sé.

Overall vind ik 'm lekker :okdan:
 
thanks :)

er kan evt nog een mooie zwarte vrouwen vocal overheen zat ik te denken maar geen roffels of teveel toeters en bellen voor mij, ik ben wat meer van de recht toe recht aan school maar ik snap zeker wat je bedoelt. voor mijn doen is dit een vrij luchtige track, ik kom meer van de basic channel school maar dit was een beetje 90's house ala felix geinspireerd waar ik ook zeker van hou en dat was ook niet met teveel pop toeters en bellen zoals de tracks nu zijn :)

thanks!!
 
Back
Top