Prijsstijgingen, ligt het aan mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nuja, er is één persoon die hem voor 400 aanbiedt. Verder zie ik ze meestal toch rond de 200 of zelfs iets minder gaan.

400 incl programmer vind ik schappelijk. Zonder programmer is het stevig doorgerekend, flightcase niettegenstaande.
 
JX-3P is normaal zo'n 150 euro... je ziet ze nu zelfs al voor 400 te koop staan... :stupidronduit belachelijk. Als dat nou met PG200 was ala...

Op marktplaats staat er weleens eentje, en dan is er nog een idioot die er 360 op gaat bieden.

Blijkbaar is producen populair geworden onder Gooi, en Wassenearsche jeugd ofzo.

Ik koop iig geen vintage gear meer, een mophootje of een Tetra is misschien minder leuk om te hebben, maar je kan er veel meer mee.
 
Als ik die prijzen zo zie, ga ik gewoon mijn modular verkopen ipv mijn huidige woning als ik ooit een groter huis wil. :D ;)
 
Het klinkt misschien raar maar misschien is er juist sprake van prijsdalingen? En die gasten die shit voor (nu) nog hoge prijzen het proberen te slijten zijn vaak mensen die er zelf ook (te?) veel voor hebben betaald en er in ieder geval zonder al te veel verlies vanaf willen.

Kweetniehoor, enkel een theorietje :)
 
Het klinkt misschien raar maar misschien is er juist sprake van prijsdalingen? )
geloof het niet, denk dat de ps3100 wel een gewild object blijt de komende tijd.
 
De prijzen 2004 en 2009:

TR505 was 50,- nu al snel 100,- (en voor wat???.... voor de sequencer want de geluiden zijn bagger)


Om iets meer dan de gangbare prijs te betalen voor een goed onderhouden apparaat vind ik logisch, maar deze prijzen zijn ondertussen genormaliseerd en dan ook voor de meest gare die er nog zijn :stupid:

tr-505 is toch niet bagger = het zelfde als de tr-707 zelf denk ik dat de tr-505 zelfs iets voller en lekkerder klinkt.
 
en dan maar klagen over de prijzen van een ms20, minimoog of jp8,
als je die afzet tegen wat ze voor zo'n 303 durven te vragen , en krijgen...
 
straks staan de leukste synth's bij yuppen in dubai in de kluis, en wij maar "lachen"
 
Dubai is failliet... ik denk dat die synths naar les nouveaux riches in Moskou gaan..
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top