Loom Zomers Reggae Liedje

Fles

THEMATIC
Lid sinds
18 januari 2004
Berichten
3.426
Locatie
Hoogeloon
Hoi,

Het resultaat van een (te) hete dag in de studio. :P
Wie weet ga ik er nog mee verder, dit is een heeel verse mixdown iig...

Enjoy! :doei:
 

Attachments

  • FisM CisM.mp3
    5,2 MB · Bekeken: 43
Sterker nog: dat gitaargepingel er pronto uithalen, bas goed naar voren mixen en -ach- een dosis mixerruis en andere bijgeluiden door een overdreven chorus douwen: best okay.
 
Relaxt nummer, het gitaartje is niet zo heel storend vind ik... er zou wel een effectje overheen mogen, ik denk aan een phaser.

Ik zou gewoon een flinke :peukie: roken en dan een beetje overdubben terwijl je met de effecten klooit. Volgens mij bedoelt de stephmeister hetzelfde :)
 
Ik vind dit nou juist lekker zo'n frisse mix. Reggae klinkt normaal altijd zo dof en ruiserig inderdaad, niet dat dat niet lekker is, maar waarom zou je iets precies willen/moeten maken als de rest al klinkt? Ik vind het juist heerlijk eens een keer zo'n clean reggae-geluid!

...w00t! Terwijl ik je track luister en dit typ, loopt hier een retestrakke meid met lang los haar, zonnebril en in strakke hotpants door de straat, hoe mooi kunnen dingen soms bij elkaar passen 8)...

Maar ik snap 6' commentaar wel dat het gaat vervelen. Maar dat komt imho doordat hier een lazy zang bij moet. Nu focus je te veel op de muziek en dan is het idd te eentonig. Wel zou ik dan met coupletjes reffreintjes werken in het arrangement voor de afwisseling. En misschien is het leuk om de vocalen juist wel zo oud klinkend met een tape-delay op te nemen als contrast met de cleane mix? Of ga ik nu op jouw stoel zitten? :D

Off-topic: 6 wat is er met je gebeurd? Een serieuze én inhoudelijke reactie! ;)
 
ja wie weet... door de slager, die heeft ook nogal veel gehakt...
Ik zou gewoon een flinke :peukie: roken en dan een beetje overdubben terwijl je met de effecten klooit.
ff zien... dus jij gaat een joint roken terwijl fles wat met de effecten klooit?

maar erm... dat gitaar had wel af en toe ff weg gemogen (ff rust) of misschien met een ander lead geluidje ff...
 
Hey allemaal heel erg bedankt voor het luisteren en reageren. Ik ben het er wel mee eens dat het te eentonig is zoals de track nu is. Wat Gijs zegt over zang erover en dan is het niet meer saai dat is helemaal waar.

'K ga ook nog een kalere, meer dubby edit maken. Zonder joint.

:okdan:
 
Reggae zonder joint... crazy kids. :smeris:
LOL

Mijn associatie met reggae vind ook dat het geheel wat doffer mag klinken. Gitaar vind ik op zich wel kunnen. Gitaar mag IMHO wel meer staccato (meer een brakke plinkeplonk sound) met een tikkie meer wah.

Ben wel benieuwd naar de dub :)
 
Ik mis ergens 'n enorm vette breakbeat met zo'n knakker die z'n mic achterin z'n strot propt.. zo'n manamanamanamanamanama dude. Snap je...?
 
Back
Top