Welke synth gaat als eerste het raam uit?

Mijn Yamaha Psr-8000
Ding is waardeloos

En nog eens zeer defect
 
Als iedereen mij even meldt waar en wanneer hij iets uit het raam gaat gooien, zorg ik dat ik er sta om m op te vangen ;)
 
De PSR gaat morgen middag om 4 uur het raam uit:D
 
heb een haat/liefde verhouding met mn TG77, gewoon FM is nog wel te programmeren maar dat is gewoon 1/10 van wat ie kan....
TE uitgebreid gewoon haha
 
heb een haat/liefde verhouding met mn TG77, gewoon FM is nog wel te programmeren maar dat is gewoon 1/10 van wat ie kan....
TE uitgebreid gewoon haha

Ik ken dat , al 5 keer een TG77 gehad en deze weer verkocht.
zoek echter nu weer een TG77 ;)
 
sja ik gebruik de FM voornamelijk, ik heb geen zin gewoon om via een PC te moeten editten.. ik verander gewoon parameters tot er iets leuks uitkomt :okdan:
 
Als ik een hekel zou hebben aan de persoon buiten het raam, zou ik zeggen: mijn Philicorda :)

Die mag evengoed wel weg trouwens.
 
een CS80 uit het raam gooien zou ik wel eens op youtube willen zien :D
 
ik koop af-en-toe een synth omdat ik het niet kan laten en doe er ook af-en-toe eentje weg omdat ik anders nergens meer kan lopen in mijn huis... stapelen doe ik niet aan.

het volgende slachtoffer die z'n weg naar het open raam gaat vinden is de Korg Prophecy. ik vind het een bruut ding maar te onhandig in de bediening. Zou hem het liefst houden omdat ik de sound toch wel erg dik vind maar ik kan me er nauwelijks meer toe zetten om al die pijnlijke menu's door te worstelen. Zoveel koffie is ook niet goed voor een mensch dus kom maar vast voor mijn raam staan als je er eentje zoekt want het zal niet lang meer duren en hij is in absolute nieuwstaat met laatste OS, originele manual en zelfs originele doos. :koffie::koffie::koffie::koffie:
 
Ik heb nog een Korg DW8000 staan. Doe er niks meer mee, past niet bij mijn huidige muziekstijl.
Denk dat ik hem binnenkort gratis weggeef :)
 
Back
Top