TE OP-1

er is al zoveel over gezeverd, ofwel geloof je de hype van teenage E. dat het zo uniek en knap ontworpen is, ofwel wordt je heel sceptisch.
qua wat er mee kan doen, lijkt met me heel sterk aansluiten bij de doelgroep die werkt met vsts etc, ook lijkt me de parameters die je kan bewerken vrij beperkt, het gaat ook snel vies eruit zien na ne tijd. had best iets groter en uitgebreider kunnen zijn om. mensen die van mac design houden, zullen er wel voor vallen schat ik.
 
Best wel duur dus.
Mijn geld gaat dan liever naar een laptopje.
Aangezien ik nog een midi contoller heb staan lijkt me dat een beter idee.
Niet dat ik m niet zou willen maar ja keuzusss.
 
als dit ding zijn hype waarmaakt kunnen ze nog wel eens een dikke hit scoren met dit bakkie
Enieg wat mij tegenstaat is dat het waarschijnlijke gebrek aan mogelijkheid tot meerdere fxen aan elkaar te chainen met eq ertussen. Met name ook dat er een goeie distortion inzit.
 
Hoewel ik het een interessant en leuk ding blijf vinden vind ik de prijs echt dusdanig veel te hoog, dat ik aanschaf geen moment overweeg.


groet

Tom
 
ja ik dacht dat het toch wel 400 voor de betauser ging zijn. ach ja, die design is echt wel adembenmend en duur :)
 
En er is weer wat nieuws. Het lijkt er op dat de assamblage van de eerste serie modellen dan toch echt is begonnen.

smt.jpg


Meer info:
http://www.teenageengineering.com/now/2010/11/assembly-report/
 
"Muziek" wordt steeds verder gedegradeerd tot een snobbistisch hebbedingetje voor de posers.
Maak er een lintje aan en je kan em om je schouder hangen als een soort "man-bag".

:r Ik kots op zij die hierin trappen.
 
Back
Top