IDM Track Sculptures

goeie track. !

Mag van mij wel een tikkie "droger" klinken niet dat er nou TE veel reverb in zit oid..maar wat statischer zou hem ietsie spannender maken...
 
Nog iemand met goede ideeen/adviezen om de track beter te maken. Feeback is zeer welkom. Thanks :-)
 
aardige track alleen mis ik wat in het laag ofzo. Het is een drumsectie met een hoge synth er over. Iig leuk genoeg om mee verder te gaan vind ik.
 
Die achtergrond geluiden kunnen evt wel 3dB harder. Maakt het nog waziger.
Voor de rest is het gewoon een lekker nummer hoor.
 
Vind de percussie drum geluiden iets te snappy.
T luistert niet echt makkelijk weg op wat hardere volumes.

+ wat fuse zegt.
 
Hee Mark

Zoals reeds gezegd, mis ik ""laag"" in het nummer en volgens mij leent het nummer zich er uitstekend voor om er een lekkere bassline onder te zetten. Naar mijn mening is ie helemaal af dan.

Groet
 
Laatst gewijzigd:
Hey Mark

ik vind de kick die je gebruikt niet erg interresant klinken.....er werd hier ook al geoppert om die reverb wat lager te zetten, wat ik zou doen is met die reverb wat variatie aanbrengen....wat ik bedoel is dat je de ene toon wat wetter (als dat een woord is) maakt en de volgende wat dry'er en zoo doende een wat speelser geheel krijgt.

Ook sluit ik me aan dat er nog wel wat laag bij mag.
 
Hoi allemaal,

Dank dank voor de feedback en dat jullie er kritisch naar hebben geluisterd. Altijd leuk om te horen wat ik eraan kan verbeteren. Of het me lukt is een andere vraag :-)) Ik heb een zeer goede MAAT op het synthforum HUEY die samen met mij de track nog wat onderhanden gaat nemen wellicht dat daar nog wat interresants uit gaat komen. Ik hoop wel dat jullie de track verders cool vinden.
Maak sinds een paar jaar gericht IDM en merk dat ik telkens weer wat groei en deels door de feedback van andere zelfs als de stijl niet overeenkomt met het geen wat de ander het liefst luisterd en dat vind ik RESPECT voor elkaar.

Thanks en neem een biertje

Greetz

Metroid
 
Bedankt voor het vertrouwen in me :okdan:.
Misschien is je nummer na onze jam sessie wel helemaal verkracht ?! :D

Ik kreeg je SMS nog binnen gisteren. Zou echt super cool zijn als er een nummer van je op een verzamel cd terecht komt. Echt top!!
Wordt je harde werken eindelijk beloond.

Ik zal eens gaan kijken op de site van het geinteresseerde platenlabel.

Spreek/zie je van de week

Greetz
 
Huey
Het is even afachten maar wellicht is het wat. Ben toch weer begonnen aan nieuwe track. Zal in deze track proberen een bassline te plaatsen.
Heb in de track sculptures ook al het een en ander gewijzigd maar of het de track beter maakt weet ik nog niet. Ik zal hem snel op het forum plaatsen.

Werkse en tot horens
:koffie:
 
Opnieuw weer een :okdan: track

Die achtergrond geluiden kunnen evt wel 3dB harder. Maakt het nog waziger.
Inderdaad en ik zou dat 'dynamisch' doen; bv. begin en eind van de track harder, middenstuk zachter (ik vind het altijd wel lekker als ik als luisteraar een 'mijn best moet doen' om het verloop van de verschillende geluiden/ritmes/lagen/etc. te volgen (en daardoor blijft er bij elke luisterbeurt weer wat nieuws te ontdekken))
 
Heee Teluur
Dankje voor de reactie. Ben deze week bezig geweest hem wat op te lappen maar gaat niet makkelijk. Het is me nu niet gelukt een bassline toe te voegen maar heb wel de mix aangepast wat al een hoop doet veranderen.

Ondertussen wel gestart met nieuwe track dus die is weer in de maak :)

Groetjes en wederom thanks voor de feedback zo blijf ik persoonlijk groeien.

Greetz

Metroid/markid of gewoon Mark het maakt allemaal niet uit.:biertje:
 
dit nummer clipt continu in de beats :confused:
 
gewoon clippen :
 

Attachments

  • wave.jpg
    wave.jpg
    96,7 KB · Bekeken: 65
Back
Top