Hulp gevraagd!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hopla, 2 tientjes gedoneerd, omdat de opgedane kennis tot nu toe eigenlijk niet in verhouding staat tot wat je normaliter met een of andere cursus kwijt bent :okdan:
 
"Deze server heeft haar onderkomen in een van de datacentra van colocation provider True. Zij voorzien ons sinds 2003 kostenloos van serverruimte en bandbreedte."

Ik ga dus even vloeken in de kerk. Wat zijn dan die grote kosten nog? Ik lees ook dat er feitelijk slechts 10GB aan gegevens zijn. Dat is zo goed als niks. Een harde schijf van 1TB is nu al te vinden voor minder dan 150 eur.
PAS OP, dit is echt geen kritiek, ik vraag me gewoon af wat het grote probleem is.

Dit gezegd zijnde, mijn donatie van 10eur staat er ook gewoon bij :)
 
Robbie heeft ook 10Euroos overgemaakt voor de instandhouding van dit GEWELDIGE forum!


robbie
 
Da's al 165 euro in 1 dag als ik het goed zie!

Ik ben helemaal niet van plan om aan deze grote klok te gaan hangen dat ook ik gePayPalled heb.
 
Mijn steun heb je, voor dit leuke, informatieve, en zelfs winstgevende forum!
Veel succes met dit initiatief.:halleluja
 
Dan hoop ik niet dat je nog meer afprijzingen moet plegen, anders heeft het ook geen zin :D

Ben al blij dat ik wat over houd , heb een dure maar uiterst mooie vrouw. :D

Maar goed , hierbij-------->>>> met een minimum van 10 euries :okdan:
Payment wanneer mijn materialen verkocht zijn met een uiterste van 3 maanden.

Ook zijn er nieuwe materialen bijgekomen. :) ffffff kijken dus via mijn link.
 
de 1 procent kick back

de 1 procent kick back

Hopla, 2 tientjes gedoneerd, omdat de opgedane kennis tot nu toe eigenlijk niet in verhouding staat tot wat je normaliter met een of andere cursus kwijt bent :okdan:

IDEM !!


PLUS de de website an sich een school voorbeeld is zoals het overal zou moeten zijn....bedenk ook dat we hier geheel reclame vrij/spamvrij zijn..

er zou wat mij betreft wel een sub-pagina mogen komen waarbij inderdaad de marktplaats als pecunia generator zou kunnen functioneren..uiteraard..zoals het subthforum zelf in alle

bescheitenheid..

1% is dan toch voor iedereen ZEER aanvaardbaar..lijkt mij..?

STEM hiervoor zou ik zeggen.. :verkoght:


OF

vraagprijs 200 en dan is 2 euro die de gelukkige koper extra afdraagt..via het aankoopbedrag aan de verkoper die deze 2 euro,s overdraagt aan synthforum........lijkt mij ook prima.


en als er dan misschien zelfs geld over is een Synthforum dag ..effe gesusidieerd beuken...voor alle leden...:walker:

Ja..zo iets dus..:kimono:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top