Sylenth 1 Groupbuy

IK heb mij net op de lijst gezet...dus mensen het is nu het moment om hem te kopen,nu al aan 99 euro en tzal nog zakken....Het is in zowel mijn voordeel als de uwe!!!!
 
die dominator hoover is heel overtuigend bvb!
Die vind ik nu juist ni zo goed...
Ik mis een beetje de 'PWM-LFO' die in de originele Juno hoover zit...
Ook de teebee emulaties vind ik ni zo goed,
zeker omdat die als eerste patch(en) in de preset lijst staan..
Maar verder zitten er wel leuke sounds bij!!!

Aanja, 'k heb 'm een maand geleden gekocht,...
 
ik heb me gisteren ingeschreven en gelijk mijn kortingsticket gebruikt.. ik vind 99 euro geen cent teveel voor zo'n toffe vst.

EN een nederlands product he:D
 
Sylenth 1 klinkt best wel top. Naast de warme analoge klanken, vind ik ook de lage CPU-belasting veelbelovend. Nieuwsgierig als ik ben, had ik de handleiding ookal gedownload, en de filmpjes bekeken op Youtube. Daarna mezelf ingeschreven op de Groupbuy. Nu nog enkele inschrijvingen erbij en de prijs zakt naar € 89
 
Idd, de cpu tijd valt heel goed mee!!!
Al is't natuurl'k geen PWM,FM,AM ...
 
Heb me ook ingeschreven :)
 
Ik ben wel blut, maar kom, even gek doen mag wel. Mijn verjaardag komt eraan dus ik doe mezelf een Sylenth1 kadoo!
Ingeschreven dus! De 89 komt korterbij...
 
Nog 32 man en dan is ie nog maar 89 Euro.
Beste software synth die ik ooit gehoord heb
 
Triviaal detail, de group buy prijs is ex BTW.
 
Was altijd al enthousiast over deze synth maar moets wachten op de AU versie. Dus ook maar ingeschreven
 
Ah kut heb hem al... Maargoed geen cent te veel betaald hoor!!! Wat een vette synth
 
zojuist ingeschreven
 
Net ingeschreven!
 
Ik kan nog neit zo geod ontdekken wat er anders aan de nieuwe versie.
De browser is wat anders geloof ik. De meegeleverde soundbanken zijn uitgebreider, maar what else?!
 
Ik las hier iets van btw niet inbegrepen!?Daar versta ik nu niets van....

Kan dit dan zomaar of is dit een grapje?!

Ik zal hem toch kopen.8o)
 
Back
Top