Prophet '08 knoppen kwaliteit?

Volgens de tekst op het board heeft het iets met de voices (Voice Board) te maken... Lijken idd op RJ11/ LAN connectors maar er zit niks op aangesloten.
 
op de Master volume pot na wel ja, die stomme streepjes op de caps slaan ook nergens op eigenlijk :D

Eigenlijk is het gewoon een kutsynth ;)
 
ik ben blij dat in dave z'n sequential tijd er geen goedkope kutonderdelen te koop waren.
anders was de prophet 5 en 10 nooit bijgeschreven in de galerij der groten.
/
.
 
Ziet er nou niet bepaald 'build as a tank' uit.
 
Ziet er nou niet bepaald 'build as a tank' uit.

is de pro one ook niet egt
op veel puinten is dat een zwakke synth pots ...en print erg fragile ...breekt zo af astie bv van een tafel valt / uit je handen glijdt
kan he ...
mede door de travo die gemonteerd zit op de print .......breekt dat gedeelte wel eens af tydemns transport ..opletten dus
en de toetsen grrrrrrrrrswitches ook ...niet erg best

de evolver daartegen [kneem ook aan dat de toetsen board van de evolver ook zo gebouwd is
is erg sterkte noemen goede potties ....ijzeren case ....

dus t kan wel
by dave
 
Mijn Operatie aan de PEK:

Mijn Operatie aan de PEK:

Ik ben ook maar effe aan de gang gegaan, dank voor je uitleg ook Mokum, heeft me wel geholpen toen ik zag waar die zooi inmoest, is echt een haarspeeltje, maar het zuigt naar binnen. Ik heb de DEOXit genomen met een naald op de tube, ong 450 drops. Ik heb alles gedaan en flink wat erop gedaan, 3-5 keer ( 5x keer bij degenen die wat last hadden de rest 3/4 keer)

Het openen is kinderlijk eenvoudig. 4 schroeven aan de bovenkant en dan kan je bij de Poly Evolver Keyboard gewoon die paneel omhoogklappen, zoals bij een Minimoog zegmaar.

De knoppenborden is in 3en verdeeld, dat is opzich ook wel lekker, dan kan je stukje voor beetje doen met een printje van 15x30cm.

Zie de fotos, ik kwam ook nog een ethernet poort tegen op het middelste bord, zou dat voor servicing zijn?

Ik heb hem inmiddels weer aangesloten en tewing, wat een verschil. Ik dacht dat ik er niet zon last van had, maar blijkbaar wel het lijkt of ik een andere synth heb zo snel reageren alle pots nu...
 

Attachments

  • IMG_0403.jpg
    IMG_0403.jpg
    128,8 KB · Bekeken: 61
  • IMG_0404.jpg
    IMG_0404.jpg
    109,8 KB · Bekeken: 59
  • IMG_0405.jpg
    IMG_0405.jpg
    127,2 KB · Bekeken: 59
  • IMG_0406.jpg
    IMG_0406.jpg
    149,7 KB · Bekeken: 62
Laatst gewijzigd:
Hang er eens een telefoon aan, krijg je misschien Dave zelf aan de lijn! Ook maar eens zo'n potje kopen. Een aantal knoppen op mijn MEK heeft ook last van het verschijnsel.
 
Dave kan van mij de typhus krijgen, reeds hehe ik koop nooit meer wat van hem iig...Dat zal hem leren
 
Deoxit :z

Het werkt echt, ik had het wel eens vaker geroepen hier maar werd weleens
in de wind geslagen want je moest maar niks in je pots spuiten.
Beter uit elkaar halen en reinigen.

Dat zal wel beter zijn maar mijn Deoxit D5 busje blijft toch in mijn hokkie. :halleluja:
media.nl
 
ik zie hem ook niet de kosten aanvaarden om hem terug te sturen, te fixen en terug op te sturen, of gewoon je geld terug te krijgen
ik ga hem wel erover schrijven!

hij zal wel ne vooraard van die tubes hebben liggen nu, zodat de voorraard van die knoppen opvoorhand gesmeerd of zo worden


hij is gewoon teveel bezig met cijfers en zogezegde target consumers
beter wat duurder en een betere kwaliteit qua afwerking en bedieningsgemak
mensen zullen danwel wat langer sparen als de bak er echt staat qua sound en in zijn geheel
etc
 
Maar ja, die knoppen kon die waarschijnelijk 5 jaar geleden voor een prikkie kopen
en nu moet die ze kwijt. Achja, denkt die, ik stuur wel een tubetje :D

Volgens mij heeft die d.smith wel meer in grote partijen gekocht :bekdicht:
 
nah daar zou hij ook echt wakker van liggen :D

Nee dat snap ik, maar als iedereen dit gewoon consequent doet, is het gauw voorbij met de DSI enterprise....en dan ligt ie er wel wakker van mischien, mischien ook niet....maar ik sponsert hem niet meer iig :P

Anders moeten we hem maar spietsen gewoon vind ik ook best hehe
Op de Messe liet ie zich alvast al niet zien (al had dat meer met de recessie te maken denk ik, maar toch)
 
DSI was niet op de Messe omdat ze niets nieuws hadden om te laten zien.

Dat is in elk geval het officiele verhaal.
 
zeiken jullie maar lekker over knoppen. Ik vind het een prima synth en ga weer eens muziek maken.
 
zeiken jullie maar lekker over knoppen. Ik vind het een prima synth en ga weer eens muziek maken.

Niet komen klagen en vragen om uitleg als die van jouw ook naar de klote is dan he :P
 
Niet komen klagen en vragen om uitleg als die van jouw ook naar de klote is dan he :P

mijn pots zijn ook niet goed, maar heb de informatie wel binnen.hoef geen gehoon tegen dave. Verkeerde keuze gemaakt voor knoppen. tja. zal ie wel redenen voor hebben gehad, is dat verder belangrijk?
 
ja lijkt me wel ja als er mensen zijn die nieuwe spullen kopen en waar het gelijk al mis mee is, dat ga je toch niet goedpraten? Zal wel aan mij liggen hoor...

Dave is gewoon een neppert als ie zijn KLANTEN niet beantwoordt....Van mij mag ie dik in de stront zakken, zal mij benieuwen of de firma over 5 jaar nog bestaat ,denk het niet op deze manier...voor 2500 euro koop je ook hele leuke andere bakken namelijk...
 
Back
Top