is dit wat (omnitronic filter)?

lijkt wel heel veel op een phonic, maar dat is meestal met die oem bakken. Massaproductie met het merkje pas op het einde.

Edit:Volgens mij was phonic eerder en heeft omnitronic een licentie oid gekregen, die er commercieel gezien "dj filter" op hebben geplakt.
Slimme zet, staat wat beter dan microfoonfilter.
Bij feedback is de phonic nu in de aanbieding voor 49 euro incl btw.
http://www.feedbackmusic.nl/?a=&b=MICROIII&id=55&treeID=

10453030A.jpg


Phonic-Filter.jpg
 
Het wachten is op een nog lelijkere Behringer versie. :D

3 tientjes!
 
OK, dank voor de vrije associaties allemaal :doei:

Nu graag de on-topic reacties - wie kent die speeltje en wat zijn je ervaringen?
 
oud topic maar ik heb zojuist zo'n filtertje kunnen kopen...
weet nog niet of t wat is maar dat laat ik weten. Heb m nog niet in huis maar als eerste vind ik het jammer dat ie op AC power werkt, dit maakt m lastig om te bouwen tot een module voor in mn modular of ik moet intern wat extra knutselen. Aan de andere kant duid dit ac er waarschijnlijk op dat het een analoog filter is. Hierdoor weer makkelijk cv input te maken en een lfo-tje...
spannend!
 
jep hij draait op +/- volt... leuk. maar bij nadere inspectie ga ik er denk ik weinig mee doen. niet omdat ie niet klinkt (hij klinkt eigenlijk best wel ok voor een filtertje) en is analoog en volledig stereo... maar als ik cv input erop wil zetten wordt t mij iets teveel zoeken. dus of hij gaat in de kast liggen of ik doe m in de verkoop.
P1020104_zps8f22b448.jpg
 
Back
Top