Welke SOFT Midi Sequencer?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Prophet

Ouwe rot
Lid sinds
7 augustus 2002
Berichten
2.308
"Zolang de Atari's zullen circuleren hou ik me bij cubase met atari" was lang men motto.

Maar hoe langer hoe meer mensen kiezen voor het PC of Mac platform, een discusie hierover is niet nodig wederom. We weten allemaal best wel, Mac is simpeler minder omslachtig, stabieler maar wel duurder en niet zoveel gratis softs op het net... PC verreist wat meer kennis over configureren maar kan dan ook zeer stabiel zijn en is iets goedkoper en is wat compatibeler met softs die rondcirculeren (nee, niet de illegale bedoel ik hier).

Maar de vraag is nu eigenlijk;

welke typische midi-sequencersoft is er momenteel het beste voor op de PC of Mac of word dit in de toekomst voor ons als synthadepts, wat zijn jullie ervaringen ivm met timing e.d. met deze , iets waar atari toch wel strak in was/is.

Zijn softs als Cubase SX nog wel voor de midi muzikant, of is SONAR voor PC, Digital Performer voor de Mac, top of the bil ? Werkt er iemand met Acid als midisequencer?

Wie heeft Cubase op atari vervangen met èèn van de andere SOFT MIDI SEQUENCERS in omloop, en is daarmee nu beter af qua mogelijkheden en qua timing? (Laten we het hier niet over Audio hebben dan even).



Ik dank jullie voor wat reacties van de echte midicians onder ons (wij allemaal wel zeker als synthfreaks? ;) )
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top