Hardware midi sequencer.... te veel keus, welke dan?

Hallo,

Ik gebruik cubase vanaf het eerste uur en voel mij totaal niet geremd:D:D
Misschien ligt het probleem bij jezelf,het begint klein en word groter...
:)
To the point Andreos.

Voordeel aan dawless is dat je met je oren werkt ipv je ogen... lekker concentreren op je oren. Dus dat is je antwoord op je reactie wat mij betreft, @sKeLeTvM:D
Ik zal Andreos nog eens laten antwoorden :

Hallo,

Ik gebruik cubase vanaf het eerste uur en voel mij totaal niet geremd
Misschien ligt het probleem bij jezelf,het begint klein en word groter...
 
Laatst gewijzigd:
Ja klopt, maar dan exporteer je die patterns weer heel makkelijk naar Cubase, waar je ze dan in volgorde kan draggen en droppen
Ha, da had ik nog niet aan gedacht. Gebruik zelf geen DAW voor midi sequencen tot nu toe, maar wellicht iets om te overwegen.
 
Hmm mooie chord mode, afwerking ok, midi timing nog niet 100% overtuigd, vanavond nog eens met wat strakkere patches proberen.
Scherm ligt iets te hoog 0.5mm of zo, maar net genoeg m met je nagel achter te haken. zitten wel vier metalen knoppen onder, dus beschadigen zal niet snel gebeuren.
Die metalen knopen hebben wel een paar hele kleine braampjes aan de bovenkant, als in net niet 100% glad. Maar ik ben dan wel een enorme autist met dat soort zaken.
Maar so far so good!
 
Één seconde naar de interface gekeken en ik zie geen verschil met andere DAW's qua "geen idee waar ik moet beginnen". Een eenvoudig computer programma naast een hardware sequencer is Audacity.
Download het even.
Het is net zo moeilijk of makkelijk als audicity.
Groeten van andreas.
 
ik heb de torso electronics T-1, zeker een cool ding, en mooie build. Vraag me alleen af of de oxi one idd niet beter is @Eclectic
 
Back
Top