Motu 828 MK 2 firmware update (hoe doe je dat)

Nog een stukje vervolg :

Met TM-audio gesproken, enige wat ze kunnen doen is het ding opsturen naar de states, ze verzamelen eerst een stuk of 12 units die ook ter reparatie worden aangeboden en sturen die in 1 bulk door.

Voor mij is het maar hopen dat-ie gerepareerd wordt. Er is een kleine kans dat er een nieuwe mee wordt terug gestuurd. Ik verwacht dat het minstens een maand gaat duren. Het kan dus zijn dat het nog steeds niet opgelost is, of ze vinden niks, ben ik een maand verder en heb ik nog nada.

Oja, kosten sowieso 80-100 euro.. vooruit dan, maar dan is het nog maar afwachten.

Tjsa, daar zit je dan.. het hart van m'n studio even een maand of meer kwijt, geen garanties niks, geen leen-apparatuur (ook geen huur), en dat allemaal vanwege een fabrieksfout waar ik niks aan kan doen :( en opnames met de band staan voor de boeg.

shame shame Motu wat een bagger-k*t-zooi is dit, voor mij NOOIT meer een motu.. maar een merk die wat dichter in de buurt zit, dit is niet tof gewoon
 
Je hebt toch gewoon consumentenrecht van tenminste 2 jaar maar mogelijkerwijs langer (daar je mag verwachten dat het product langer meegaat)

Dan mogen ze je niet afschepen met een ''ik stuur het door'' daar heb jij niks me te maken en moeten ze (of de winkel van aanschaf) zelf voor zorgen (en jou dus een nieuwe geven)
 
Back
Top