Doepfer bestel ervaring...

Hij moet op zich inderdaad wel betalen voor de extra service van rembours, maar ik vind het wel erg vreemd dat ze die prijs dan niet op voorhand bij hun totaal hebben berekend. Als jij akkoord bent gegaan met een bepaalde prijs, dan betaal je ook gewoon die prijs en geen euro meer. RSB heeft ergens dus wel een punt dat hij het vertikt om die 15 euro te betalen ... :mexico:

ergens heb je een punt... echter staan de rembours kosten gewoon netjes op de website vermeld...
er staat aangegeven dat je geen verzendkosten betaald, dat doe je ook niet, je betaald voor de rembours kosten...

in NL is het zo dat je zelfs een paar procent afstaat aan de tnt van het totaal bedrag wat de ander aan jou betaald... dit zal ook verrekend moeten worden...

waarom ze echter 15 euro vragen is mij wel een raadsel: op de website staat nml 10 euro,...
 
eerst vroegen ze 15 euro, toen 15,95 euro en nu in de laatse mail 16 euro!

misschien een optie om contact met hun op te nemen... weet niet of de post of music store zelf geld aan je vragen...
strax heb je een deurwaarder aan je deur, die is vast niet vergevingsgezind, of je nou in je recht staat of niet...
 
met rembours heb je toch altijd meer kosten.....
gewoon betalen die 15 fuck euro's
 
Ga ze zo effe bellen da ze da Doepfer ding aan kunne sluite op de dikke darm!

.... mogen ze het ding in hun muzikale hol vrotten... lekker. ICtjes kunnen best 'n mooie wond achter laten op je sluitspier...

Biografie
Ik breek in je huis en poep in de hoek!
Interesses
In de hoek poepen...
Wat doe je voor je brood?
De bakker afslaan...

Misschien dat die handelaren nogal traag zijn, maar jij bent ook een vreemde gast hoor??:D
 
Je bent vast een aardige jongen en, het is nuttig dat je een slechte ervaring hier met ons deelt, maar waarom moet je je hier zo onwelgevoegelijk uitlaten als je teleurgesteld bent omdat iets niet loopt zoals jij verwacht had ?

Gast, ben niet teleur gesteld. Ik dacht eerder dat ik 'n paar forum leden aan het lachen kon maken met deze banale (hehe.. anal) uitspatting. Zo verwoord ik nou eenmaal dingen: minder subtiel.

Eigenlijk is het in mijn hoofd een grote kermis... 24/7.
Dus bij deze... pas op! Of ik poep in jou hoek!!!
 
IK Bel ze iedere week 'n keer op. Heb ze ook al vaak zat gemaild... raad eens... nog NOOIT antwoord op gehad. Ga ze morgen weer bellen. Net als iedere donderdag. Als ze um eind Augustus nog niet binnen hebben mogen ze het ding in hun muzikale hol vrotten... lekker. ICtjes kunnen best 'n mooie wond achter laten op je sluitspier...


reactie Murc
Een winkel is een fenomeen dat iets IN-koopt bij een ander bedrijf en dat door verkoopt aan een ander (individu of bedrijf) en het verschil in de zak steekt.

Iedereen is dit bekend neem ik aan...de winkel functioneert prima ..als er sprake is van ==BULK== inkoop en verkoop op retail is individu niveau.

Daarnaast is de winkel een wat makkelijker aanspreekpunt als het aankomt op problemen met het gekochte product.
Aangezien de winkel in staat moet zijn dit euvel de eerste jaren gratis op te lossen ..zelfs als er maar sprake is van bijvoorbeeld 6 maanden garantie ! OOK hier geld altijd naar de verkoper bij mankementen.

In het bovenstaand voorbeeld vervallen een beetje de voordelen van "de winkel"

Wat te doen ?

simpel, je belt toch al elke week , MAAR NU meldt je dat dit niet de bedoeling is en vraagt een korting op de niet nagekomen te verwachten afspraken..
Als zij melden dat zij afhankelijk zijn van de producent..meldt jij dat dit bij de koop= NIET gemeld is.
en dat je ===indien er geld achtergelaten is. .NOOIT doen dus..===
of beperken tot een zo klein mogelijk aanbetaling = maximaal 10% !!
Je zo meteenje geld komt ophalen..
tenzij jj alsnog de eerder genoemde 10% (he is dat toevallig..(:>>...wel een korting krijgt....


KOM OP, als je toch de telefoon pakt is dit het scenario !!

gaat men niet mee, dan meld je gewoon vrolijk dat je dat wel gedacht had en dat je je uiterste best gaat doen, hier zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan te geven bij de jou bekende internet sites van verontruste consumenten.

Ook kun je bij een kleine aanbetaling , later als je weet dat het product gearriveert is melden dat ze het zoals jij zegt, in hun REET kunnen stoppen..tenzij je alsnog die korting krijgt !!!!

Anders...kan je misschien 21 a 2 a 3 jaar later alsnog JE SLAG slaan in de uitverkoop. de aanslag op het renteloze aanwezig zijn van het product zal vele malen de inkoop prijs overstijgen.

maar zo gaat dat..het zijn DETAIL-L-isten....dozenschuivers met een bepassend IQ..maar dat worden er wel steeds steeds minder...dat gaat ook vanzelf.

Met groet van Murc :kimono:
 

Attachments

  • digitaletv_167191r.jpg
    digitaletv_167191r.jpg
    27,7 KB · Bekeken: 53
Laatst gewijzigd:
Bovestaande wat Murc quote... zijn overigens niet mijn woorden. Zulke taal sla ik niet uit... Beetje raar dat er bij die quote mijn naam staat...

Zo dat wilde ik even rechtzetten
 
tjooooongejongejongejonge.... wat een gezeik zeg... goedkope galspuiterij hier.. zit het met stijgende verbazing te lezen.. ik bestel al jaren bij music house misschien heb ik last van geduld.. music house is ook afhankelijk van doepfer en ze zijn zich zeer bewust van de levertijden maar ik krijg ook altijd een prima indicatie van hoe lang het ongeveer gaat duren als ik iets bestel...

whatever... :gaap:
 
tjooooongejongejongejonge.... wat een gezeik zeg... goedkope galspuiterij hier.. zit het met stijgende verbazing te lezen.. ik bestel al jaren bij music house misschien heb ik last van geduld.. music house is ook afhankelijk van doepfer en ze zijn zich zeer bewust van de levertijden maar ik krijg ook altijd een prima indicatie van hoe lang het ongeveer gaat duren als ik iets bestel...

whatever... :gaap:

Iemand beloven terug te bellen en dit vervolgens niet doen is een slechte zaak.
Dit 3 keer in 1 maand doen kan gewoon niet.
Heeft heel weinig met geduld te maken.
groet,
Maarten
 
feedback belt ook niet terug. en probeer bij feedback maar eens wat te reserveren.. dat kan hun it niet aan. of bestel bij synthshop.nl maar eens iets wat niet op voorraad is. het schijnt dat je automatisch een mail krijgt. in mijn geval helaas niet dus. Ik had er een vermona ringmod gekocht en betaald.. 3 maanden niks gehoord, belt die gast mij zelf op helemaal verbaasd dat ik hem nog niet aan z'n kop had lopen zeiken en NOG verbaasder toen ik zei dat ik ook nooit een waarschuwingsmail had gezien :D:D:D ik leg hem uit dat ik wel eens wat bij plan b heb besteld dus dat ik nergens van sta te kijken. hij vertelt dat de chinezen verkeerde pots in die apparaten hadden geschroefd dus dat het nog een maand langer zou duren... whatever.. analoog gaat soms wat langzamer.

lang geleden toen het nog geimporteerd moest worden een moogerfooger gekocht bij dirk witte voor veel te veel geld + nog eens extra voor 25 euri genaaid voor een zogenaamde 'losse' adapter EN ook nog eens een vaag verhaal aan moeten horen over de theremin van ad visser.. das nog triester dan die dieven van de douane die overal 25% bovenop gooien

anyway om terug te komen op music house.. als ik in utrecht ben ga ik er wel eens langs bakkie doen en slap ouwehoeren en dan sta ik toch vaak met verbazing te kijken hoeveel mensen er bellen en binnenlopen met onzinnige vragen en ze krijgen nog netjes antwoord ook... petje af voor die gasten :okdan::okdan::okdan:
 
anyway om terug te komen op music house.. als ik in utrecht ben ga ik er wel eens langs bakkie doen en slap ouwehoeren en dan sta ik toch vaak met verbazing te kijken hoeveel mensen er bellen en binnenlopen met onzinnige vragen en ze krijgen nog netjes antwoord ook... petje af voor die gasten :okdan::okdan::okdan:

Ik heb ze nog geen enkele domme vraag kunnen stellen anders.
 
Ey mod... van mijn mag ie dicht ey. :slotje:

en binnen
of nog niet ??
idd weersgeen goede reclame voor ....moogmakker martyn
tsja ...asje nie levert en ander wel ...en sneller ook nog !
:confused:
niet slim
he laatst nog een voeding gehald daaro ,..op vooraad ...ging wel goed:dubbel:
 
Pfff, ik heb afgelopen week eindelijk na vier (!) maanden wachten mijn defecte WASP-module retour gezonden gekregen van Music House en zo te horen functioneert hij nog steeds niet 100% (het geluid lijkt wel doffer dan voorheen). :frons:
Het is overigens niet de eerste keer dat ik lange tijd moet wachten op reparaties van hun kant.
 
zo te horen functioneert hij nog steeds niet 100% (het geluid lijkt wel doffer dan voorheen). :frons:

wasp = en blijft een relatief dof filter maar als je het zeker wil weten kun je ook hier checken:

http://dubshot.blogspot.com/2008/10/big-doepfer-filter-shootout-8-doepfer.html

dwnld de wasp file en de dry sig en kopieer wat settings en trek die dry sig door je waps en vervolgens allebei even door de freq. analyse halen. dan weet je zeker of er iemand met je bandbreedte heeft lopen pielen.

ik heb trouwens ook wel eens maanden op een reparatie moeten wachten maar herr doepfer heeft meer aan z'n hoofd. is wel een beetje begrijpelijk toch voor zo'n klein bedrijfje :confused:
 
ik snap niet dat jullie dat spul niet gewoon direct naar Doepfer sturen.

punt 1: snel
punt 2: goedkoop
punt 3: ze weten wat ze doen.
 
Back
Top