Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

waarom moet er altijd iets tegenover staan? simpel toch:
gebruik je de code niet is het zonde, dus deel je hem met iemand anders.

en ze smijten zodanig met codes dat er nooit codes tekort zijn..
wel zo netjes indien degene die een code gebruikt hier dan even een bedankje post, zie ik veel te weinig
 
Dat zou je kunnen afspreken. Maar je kan hem ook gewoon wegschenken aan de eerste onbekende gelukkige vinder. Zijn dankwoord doet me meer deugd dan 50 euro (in praktijk vast nog vaak veel minder)
 
Ik geloof niet in zeldzame dankwoordjes maar meer in gebruikers en misschien ook wel meer "niet leden" die deze rubriek bewaken en vervolgens korting scoren voor aankopen van <50 euro...

Hoe vaak kom je tegen dat de korting al gebruikt is, zonder enig fatsoenlijke terugkoppeling ? Kan je deze post eigenlijk afschermen voor niet-leden ? Ach laat ook maar, als ik ooit flink euro's uit ga geven bij Bax (en dat is op zich al heel bijzonder) voor 6e hands spul, maak ik vooraf mijn voornemen hier bekend :)
 
Ik geloof niet in zeldzame dankwoordjes maar meer in gebruikers en misschien ook wel meer "niet leden" die deze rubriek bewaken en vervolgens korting scoren voor aankopen van <50 euro...

Hoe vaak kom je tegen dat de korting al gebruikt is, zonder enig fatsoenlijke terugkoppeling ? Kan je deze post eigenlijk afschermen voor niet-leden ? Ach laat ook maar, als ik ooit flink euro's uit ga geven bij Bax (en dat is op zich al heel bijzonder) voor 6e hands spul, maak ik vooraf mijn voornemen hier bekend :)

Kan toch makkelijk opgelost worden door een kortingscode aan te bieden aan degene die het eerste een Pb-tje stuurt?

Zo bied ik ze iig aan (in de zeldzame keren DAT ik ze al krijg..).
 
goodmorning! toevallig iemand nog een bax kortingscode liggen? would be awesome!
tonecontrol ook welkom uiteraard.
 
Ik moet mij beheersen.. wil ooit de deepmind nogeens aan de zaagtand voelen.. }:| maar is waarschijnlijk toch al gebruikt. :engel:
 
code is gebruikt,,,

bij key music geven ze geen 12% korting bij price matching,,
 
code is gebruikt,,,

bij key music geven ze geen 12% korting bij price matching,,

Ook gunstig ja :)
Ik heb uiteindelijk voor de aller gunstige optie gekozen.. geen deepmind.:D Maar de gebruiker van de code, was jij dat? Of is die wederom weer anoniem gebleven? :)
 
Als t goed is ben ik dat zoals mn dankwoord laat zien. Ik zie de korting echter nog niet in mn bestelling staan.
 
jandorie,, voor een sh-01a bij key ging dat niet,,

en nee, ik heb de code alleen ingegeven, en bax vermelde dat de code verlopen is
 
Een 15% Bax kortingscode is ook bij mij meer dan welkom. De huidige serie codes is blijkbaar t/m 31-07 geldig. Net een flinke, en ook totaal onverwachte, home-studio tegenvaller gehad... =(



(Ik heb de afgelopen jaren zelf trouwens meermaals mijn code's weggegeven aan forumleden die daarom vroegen in deze thread. En vaak gehoord dat ik de eerste zou zijn die een code van hen zou kunnen krijgen wanneer beschikbaar en gewenst. De praktijk leert me nu dat zelfs een reactie op een pb krijgen in de praktijk al erg tegenvalt. Dat is toch wel jammer...)

.
 
Ik heb een code die 31e laatste dag geldt bij bax - ik ga 't het zo doen: ik post 'm rond 23u a middernacht (net op tijd dus) hier op de 31e TENZIJ ik 'm zelf al heb gebruikt (loop nog flink te twijfelen ivm aankoop)
Dus stel jullie wekkers in voor de 31e om 23u - 0u00 en wie weet scoor jij mijn code.
Lekker eerlijk, geen pm's geen vriendjespolitiek enz.
Ik beantwoord NUL pm's ivm mijn code, tenzij een 'dank u' als je 'm scoort - als ik toch eerder al koop las ik deze actie af, ga jullie tijd niet verspillen natuurlijk. Zonde van prachtige muziek die jullie anders zouden gemaakt hebben ;)
 
ok heb beslist dat ik niks koop bij bax (wist niet dat ik zoveel karakter had haha) dus die code verschijnt hier dinsdag 31e na 23u00 - Als je ze hebt gebruikt, bericht dat dan onmiddellijk om je mede forummers hun tijd niet te laten verdoen?
Veel plezier ermee! En vertel even je aankoop erbij?
 
Back
Top