Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Zit er bij bax nog een 10% actie oid aan te komen binnenkort?
Of heeft iemand voor mij misschien een bruikbare kortingscode via pm?

Alvast bedankt!:)
grtz, Roland
 
Ik kreeg kleine week geleden 15% persoonlijke code. Geldig tot eind juli, maar als ik er niets mee doe komt ie hier
 
Ik kreeg kleine week geleden 15% persoonlijke code. Geldig tot eind juli, maar als ik er niets mee doe komt ie hier

@allen
PM's om me te vragen voor de kortingscode te sturen worden genegeerd.
Ik post hem hier zodra ik daar zin in heb / zeker ben dat ik hem zelf niet nodig heb.

De reden van mijn post was een antwoord op:
Zit er bij bax nog een 10% actie oid aan te komen binnenkort?

gelieve dus mijn inbox leeg te laten bende aasgieren ;)
 
Tot 1 juli 10% korting op (bijna alle...) voorraad. Code: DEAL10
 
same here

:mega:

gelieve geen pm's te sturen ivm mijn code. Als de dag verschijnt van einde geldigheid gooi ik 'm hier online en is de gelukkige de eerste bezoeker.
Tenzij ik 'm natuurlijk al zelf eerder nuttigde.

De actie is geldig t/m 31 juli 2018

Die dag staat in mijn agenda. Indien niet gebruikt staat ie die dag online. :doei:
 
TV1C7 = -7.5 %
 
Ik snap de mensen niet die hier klakkeloos kortingscode's droppen die door de eerste de beste "vinder" worden gebruikt.
Ik zou voorstellen om de korting te delen met diegene die de korting gebruikt, dus bij interessante aankopen (van 1000 euro of meer) levert een kortingscode voor de gebruiker 50 euro op en voor de persoon die de kortingscode beschikbaar stelt: 50 euro cash.

Stel dat ik op het punt sta bijvoorbeeld een minimoog D te kopen, reken dan eens uit wat het je beide op gaat leveren...

Ach, misschien is het wel een stom voorstel....
 
Back
Top