Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

ok heb beslist dat ik niks koop bij bax (wist niet dat ik zoveel karakter had haha) dus die code verschijnt hier dinsdag 31e na 23u00 - Als je ze hebt gebruikt, bericht dat dan onmiddellijk om je mede forummers hun tijd niet te laten verdoen?
Veel plezier ermee! En vertel even je aankoop erbij?

om hoeveel % korting gaat het?
 
Die (OPISOP) korting van 15% geldt alleen op de sale (= aanbieding) producten en daar zit ook heel veel B-Stock bij. Zeg maar alles waar Bax (heel) graag vanaf wil...
 
normaal geeft key music nog eens iets op moederkesdag in augustus,, maar eerst zien als het zover is
 
ja, ja, dat is de opisop, oude brol, geen nieuwe sh-01a of TR-08

Nou, oude brol ... hij werkt ook op de Moog Subsequent 37 CV (Limited Edition), die daarmee dus goedkoper is dan de "normale".
 
aan ja, okey dan,, ik vond het verloren tijd codes ingeven van die coupon sites,,, da's nog nooit gelukt bij mij,,,
 
Iemand thomann of bax code over (liefst thomann, heb het niet echt op bax)
Voor wat decksavers & een minilogue ;)

Bedankt!
 
Key Music 09-05 een Korg SQ-1 besteld, ontvangen een week later op 16-05
Wat ik kreeg was een duidelijk gebruikt exemplaar zelfs lak eraf.
Terugsturen kan op eigen kosten, topservice met een b dan.
Ik kreeg bij mijn laatste bestelling bij Keymusic, die direct leverbaar zou zijn maar waar ik uiteindelijk toch ruim 3 weken op moest wachten, ook een gebruikt exemplaar. Weliswaar in nieuwstaat, maar dus wel een b-stock exemplaar.
Terugsturen (op eigen kosten?) was een optie óf een korting krijgen. Ik heb (dit keer) voor het laatste gekozen.
Bij mij is de indruk ontstaan (wel/niet terecht) dat magazijn voorraad bij Keymusic betekent winkelvoorraad (b-stock, demo, open doos, e.d.)
 
Iemand thomann of bax code over (liefst thomann, heb het niet echt op bax)

Heb eerlijk gezegd nog nooit een Thomann-code voorbij zien komen?
Lijkt wel of de Mutter van alle verzendhuizen allemaal niet meedoet aan die poppenkast en gewoon haar eigen plan draait, en er de grootste mee is geworden.... is wel jammer dat ze geen codes doen en ook tegelijk wel stoer :kroon:
 
't Is misschien niet veel, maar 10 euro korting bij Music Store met de code

MSJULY2018EX
Bedankt! Alle beetjes helpen!
 
Alleen nog vandaag en morgen geldig.... 10 euro korting Music Store

MSJULY2018EX
 
Oh ja, we hebben natuurlijk dezelfde gekregen en geen persoonlijke code...
 
ok zijn jullie klaar?? Ik heb oscidance rijk gemaakt ipv Bax, dus jullie mogen bax spijzen... Nog even geduld en dan mijn 15% kortingscode. Laat je wél onmiddellijk weten hier dat ie gebruikt is om je lieve vrienden hier niet bezig te houden, tevergeefs?
 
Gogogo

15% korting op je volgende aankoop.

Gebruik daarvoor deze exclusieve kortingscode:
WB318ELMY4SVR6
 
Back
Top