philips el 6032/00

CptCRxCK

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2004
Berichten
1.568
Locatie
sgravenpolder
heb van mijn werk een philips el 6032/00..... zonderkabel.....
dit is de plug die ik zoek (het vrouwtje dan) http://www.gearslutz.com/board/attachment.php?attachmentid=12300&d=1132722579

iemand enig iedee waar ik die kan vinden=> of iemand die er toevallig nog eentje heeft liggen of iemand die iemand weet die er eentje heeft ooooofffff iemand die me kan helpen met een xlrtje ervoor te maken

ik hoor he t graag

remco
 
Vergeet het maar.

Ik ben al bijna 10 jaar op zoek naar zo'n plug.:(
Er zijn mee voorkomende varianten met 3 pinnen van hetzelfde type.
Maar het type dat jij nodig hebt (met een vierde pin in het midden) heb ik nog nooit gevonden.

Mocht je het niet gaan vergeten en er toch in slagen zo'n plug te vinden.
Dan houd ik me uiteraard zeer aanbevolen.
Mocht er een wonder gebeuren en ik toevallig twee pluggen kunnen beamchgtigen, dan tip ik je.
 
haha ik wou jou al een pmtje gaan sturen omdat ik het zwart witte vermoede had dat jij ook in dit soort spul zat.... mnou valt tegen dus.....
is deze mic ook op een andere manier in gebruik te nemen???
 
owja en dan ga ik maar weer verder met zoeken in de krochten van het theater ik heb een zwart wit vermoeden waar er een te vinden ins (hij is van de oude kleedkamer omroep)
 
Ga eens kijken bij de vrije markt in Overpelt (BE), hoewel dit voor Matt waarschijnlijk wat minder ver weg is. Onder de kramen ligt nog vaak prehistorisch spul (en zeker van philips en duitse merken) voor een paar knaken. Misschien dat je ergens een chassisdeel uit kunt slopen.
 
ik had een verzamelaar gemailed en die mailde dit terug mocht je het nog niet weten dan heb jij aan de info die hij gaf mischien ook wel wat mattew.

Hallo Remko,

oei, deze aansluitingpluggen zijn erg moeilijk te vinden. De bijbehorende microfoons (uit de 60x0 serie) worden regelmatig op ebay of marktplaats aangeboden maar in de meeste gevallen zonder snoer en plug. Voorzover ik weet was dit alleen een connector type wat door Philips gebruikt werd. Ik krijg gemiddeld een keer per kwartaal deze vraag, mijn antwoord is dan dat er twee mogelijkheden zijn:
- zoek op ebay(.de) of marktplaats naar een Philips microfoon uit de 60x0 serie compleet met plug
- probeer zelf een soort plug te fabriceren. Het voordeel is wel, dat je maar twee connecties hoeft te maken, namelijk met de centrale pin en met een van de buitenpinnen. De keuze van de buitenpin bepaalt dan de impedantie. Ik ben zelf niet zo technisch, maar een wat technischer iemand zou hier misschien wel een uitdaging in zien, iets met epoxyhars of vergelijkbare middeltjes.
Ik heb al diverse malen bij de beurzen van de NVHR gezocht naar dit soort pluggen, maar ze zijn gewoon nauwelijk los te vinden.

groeten,
 
Back
Top