Roland mc 909

Status
Please reply by conversation.

toningre

Nieuwkomer
Lid sinds
25 oktober 2014
Berichten
9
Jeetje, wat vliegt de tijd als je lekker aan het spelen bent of hier heel fijn mee leest..

3 jaar geleden van EDP :doei: een Novation Supernova overgenomen waar nog vrijwel dagelijks mee geprut wordt, inmiddels zoek ik weer een stukje uitbreiding via dit forum, en hoop dat ik net zo tof geholpen kan worden als drie jaar terug..:okdan::halleluja

Ik zoek, zoals de titel al doet vermoeden, dé Roland MC 909 groovebox.

Normaal gaan ze sneller dan warme broodjes over de toonbank op elke verkoopsite, dus ik vestig mijn hoop weer hier.
Ik sta wel op de reservelijst voor een MC, mocht de koop met een ander niet doorgaan, (momenteel de enige ad op MP.. toevallig ook een lid van hier?), maar wil graag mijn kansen spreiden.

Dan even zonder dollen;
- Het zou fijn zijn als het geheugen al is uitgebreid, maar is geen noodzaak.
- Liefst eentje die niet van hot naar her is gesleept maar gewoon netjes thuis of in de studio gebruikt is.
- Weet je een beetje historie van het apparaat (hoeveel eigenaars e.d.), dan is dat ook fijn.
- Heb je de gebruiksaanwijzing nog, dan is dat zeker een pré.

Uiteraard wil ik hem ook eerst horen en in gebruik zien, dus ik kom hem met plezier halen. Afstanden zijn voor mij geen probleem. :yamaha:

Is alles in orde, dan ben ik uiteraard bereid om een faire prijs te betalen (boter bij de vis, handje contantje!).

Groetsels,
Ralph
 
En.. weer op zoek.. verkoper komt de afspraak niet na.
Dus heb jij een MC 909 die je niet meer gebruikt, denk aan mij...
 
En na een lange rit en koffie met vlaai, mag hier een slotje op!

Nu eindelijk ook een MC 909 in het bezit!:halleluja:halleluja
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top