Welke clavia modular?

Origineel geplaatst door justin
nou zijn genoeg mensen die de g1 weg hebben gedaan omdat ze er blijkbaar niets bruikbaars uit konden halen.

Dat is soms wel het spijtige dat mensen dat niet altijd zeggen.

Zelf heb ik nog geen goede demo gehoord van de G1 - G2.

Hopelijk komt dit nog.
 
Origineel geplaatst door dvdyck1
Dat is soms wel het spijtige dat mensen dat niet altijd zeggen.

Zelf heb ik nog geen goede demo gehoord van de G1 - G2.

Hopelijk komt dit nog.

Alleen op de demo afgaan? tja.. Heb er eens op gespeeld bij de muziekzaak met instant presets,om eerlijk te zeggen dat ging me niet in de koude kleren zitten. De modular onde de jp8000,tering wat een geluid en tering wat een BRUIKBARE sounds in deze machine.,eerlijk waar.

Als je dan in mijn ogen zegt dat je er niets mee kan,vraag ik mij toch wel af wat men nog meer verlangt van een synth dan. Deze synth vond ik zeer bruut klinken! En dan hoor je weleen zeggen waar halen die gasten van rank1 die vette strings uit,ik zou het niet weten.

Maar persoonlijk zou ik toch voor een nordlead1,2,2x gaan gezien de interface.

cheers mates:mexico:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door dvdyck1
Dat is soms wel het spijtige dat mensen dat niet altijd zeggen.

Zelf heb ik nog geen goede demo gehoord van de G1 - G2.

Hopelijk komt dit nog.

Gezocht g2? Je bedoelt zeker een nordrack3.
 
Origineel geplaatst door justin
Gezocht g2? Je bedoelt zeker een nordrack3.

Neen, ik zoek ze beiden.
Ik heb het aangepast.

Groeten,
dvdyck
 
Origineel geplaatst door dvdyck1
Dat is soms wel het spijtige dat mensen dat niet altijd zeggen.

Zelf heb ik nog geen goede demo gehoord van de G1 - G2.

Hopelijk komt dit nog.


Of het goed is dat laat ik aan jouw over, maar deze drumtrack is geheel met een NM clasic gemaakt.
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Of het goed is dat laat ik aan jouw over, maar deze drumtrack is geheel met een NM clasic gemaakt.

Ik vinnum (bewust slecht Nederlands) best lekker hoor! Lekker vreemde geluidjes!!!

Ik heb overigens al mogen ervaren dat de drum osc in de G2 ook prima geschikt is om zeer dikke Bassdrums uit te halen!
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Of het goed is dat laat ik aan jouw over, maar deze drumtrack is geheel met een NM clasic gemaakt.

De drumsectie is oké maar de klankt is een zeer korte sample.
Kan het toestel ook een lange vette string aan of een annaloge klank die langzaam opgebouwd wordt.

Groeten,
dvdyck
 
Back
Top