• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AE Modular Compleet Systeem, 30 Modules

Prijs
700 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

hand klap ka

Ouwe rot
Lid sinds
31 juli 2005
Berichten
601
Tangible Waves AE Modular Compleet Systeem, 30 Modules, 2 cases met power, voeding (niet op foto), midi din to midi jack kabel (niet op foto), vele officiële patch cords.

Ik stap volledig over op ableton, dus doe wat hardware, zoals dit systeem, daarom weg.

Wordt niet veel aangeboden en zit nieuw bij de maker altijd flinke wachttijd op. Totale nieuwprijs hiervan ongeveer 2000 euro. Mijn vaste prijs daarom is 700 euro, alleen in 1 koop. Dat scheelt mij weer een hoop werk.

Functioneel 100%, 2 vd 30 modules hebben een klein cosmetisch beschadiginkje, maar daar is het dan ook wel mee gezegd.

Je hebt met dit systeem gelijk alles in huis wat betreft i/o, jack, headphone amp, buskabels voeding etc. Ook onder andere zeer capabele 8 bit sampler module, digitale multi-fx, oscilloscoop/meter, en veel meer. Hier de complete lijst:

Master I/O R4 (audio/midi io), Mixer 4-4, 2VCA, Samplyr (8 bit sampler), 2osc/d, Waspfilter, Nyle Filter Steiner Type, SV Filter, 2ENV, LFO, LFO, 2S&H, Noise, 2Att/CV, HPAMP, Delay (BBD), Phaser Vactrol Type, Dronx (mixer, multieffect), Meter (oscilloscoop/metering), Algodrone, TRIq164 Trigger Sequencer, Drone38 (Dron Osc Bank), Multifx (cv digitale fx), Kick, Drumkit 010, Beat Divider, VCO, Topograf (identiek aan mutable grids), SEQ16 Analog Sequencer, Logic. (zie Modules | AE Modular Wiki voor info)

2 cases, 1 met twee rijen en 1 halve rij. (Ik heb van karton een vakje gemaakt voor de kabeltjes in de case omdat ik m in kleine configuratie gebruikte, maar dit kan er makkelijk weer uit zodat je volle twee rijen kunt gebruiken). Verder inc schroeven, vervangende knopjes, blanks en dat soort werk. De kabeltjes die er bij zitten zijn beter dan standaard dupont kabels, soepeler en beter contact vanwege goud op connectors.

Voor vragen of interesse laat maar weten. Voorkeur voor afhalen in Wijk bij Duurstede, verzenden kan evt. in overleg, maar is 100% risico koper.

Zie foto's:

IMG_2854.JPG
IMG_2855.JPG
IMG_2861.JPG



IMG_2857.JPG
IMG_2858 (1).JPG
IMG_2862.JPG

IMG_2863.JPG
 

Attachments

  • IMG_2856.JPG
    IMG_2856.JPG
    222,5 KB · Bekeken: 46
  • IMG_2858 (1).JPG
    IMG_2858 (1).JPG
    214,2 KB · Bekeken: 45
  • IMG_2860 (1).JPG
    IMG_2860 (1).JPG
    219,5 KB · Bekeken: 50
Back
Top