welke moog? :(

Weet je echt zeker dat het een moog moet worden, of wil je gewoon per se een lekkere analoge sound?

Heb zelf nl de little phatty gehad en weer verkocht. Dacht onlangs graag weer een moog te hebben voor die sound (keek naar de sub phatty), maar ben uiteindelijk gezwicht voor een novation BS2.

Brengt me een eind in de buurt (zeker niet helemaal, maar voor mij dichtbij genoeg) van die lekkere analoge sound, maar met een hoop meer features voor veel minder geld.
 
Wil je simpel en snel een 'Moog' sound in een alles-in-1 bak, koop iets uit de Phatty reeks. Wil je er meer mee kunnen doen, koop een Mother-32 (of meerdere). Voordeel is dat mocht je meer modulaire spullen willen aanschaffen in de toekomst, je met de patchbay natuurlijk helemaal los kan gaan.

Zelf heb ik mijn Sub Phatty verkocht omdat ik merkte dat ik vaker de Mother-32 gebruikte. Verder is er momenteel van Moog gewoon niets te koop dat slecht is. Het is allemaal mooi gemaakt en klinkt goed.
 
Sowieso kan je aan Moog niets miskopen, alles wat ze maken is fijn spul!

Is wel wat erg positief gesteld, ik lees nog wel eens iets over problemen met Voyagers en heb zelf een Subphatty gehad waar ik blij mee was toen ik m weer had doorverkocht. Helemaal niks voor mij.

Slim Phatty was voor mij wel weer erg leuke synth, helaas verkocht voor die Subp. Minitaur wel gehouden. Ergo: speel op zo'n ding en kijk of t iets voor jou is.
 
Back
Top