Je modulaire setup - Foto's ! -

Schommel je dan ook in sync met je modulaire synths?

Btw, oppassen met je depth. :D
 
was er niet een draad over, iets met crib ofzo. of staat dit als meer exotische ubersynths, boven de ander.
 
Show je crib = toon de ruimte met je hele setup.
Show je modulaire setup = toon enkel je modulaire speelgoed.

Natuurlijk zijn er altijd een paar weirdo's die alleen maar modulair spul in hun kot hebben staan. ;) Maar voor de anderen zijn het duidelijk verschillende onderwerpen en dat heeft niks met beter ofzo te maken.
 
Bijna alle Tantek modules zijn met gate (er staat key op de achterkant) te triggeren :okdan:


SMS303 Tantek Tanrak (9 module Modular FX) FX-01 by SMS303

SMS303 Tantek Tanrak (9 module Modular FX) FX-06 by SMS303

Tidal Quad 01 by SMS303

Tidal Quad 03 by SMS303

SMS303 Studio Gear: Euro Synth I-Blacet-Sherman FBII by SMS303
nog een semi-modulaire mc202 en een Dotcom 22 space potable case synth die ik niet op foto heb....

onderweg/nog niet (af)gebouwd: Synton Fenix II (2x), Fenix III, Best of CGS BOG + MARSH 2x en een DIY 6vco 15he eurosynth.... :P
 
De huidige modular live setup

image_79924.jpg
 
Last edited by a moderator:
Nog niet zo'n grote setup, maar het begin is er.
Ben druk bezig met het 4e en 5e cabinet, maar is wel een meerjaren plan.

image_79925.jpg

image_79926.jpg
 
Last edited by a moderator:
Nog niet zo'n grote setup, maar het begin is er.
Ben druk bezig met het 4e en 5e cabinet, maar is wel een meerjaren plan.
Met wat je hebt staan kom je al een heel eind hoor! ;)

Enne als Mono al zn gevulde pcb's tot modules heeft verwerkt staat zn kamer helemaal vol :D
 
@ smsje ...die tidal ..wordt die niet meer gemaakt zoiets ..watist eiglijk een dual filter toch / beetje vies offuh;-] kurk-droog
 
Het is een 4 kanaals, cv/gate per kanaal aanstuurbaar en anders dan kwa geluid en opzet dan een sherman .
Maar geluiden kapot maken kunnen ze beide goed! :okdan:
Yeps, er zijn er hooguit 20 van gemaakt. Ben er ook erg blij mee :D
 
Mijn modulair in aanbouw:
20120513_111253.jpg

Ben een beginneling in vergelijking met de setup van sommigen hier, wauw!
 
Ben een beginneling in vergelijking met de setup van sommigen hier, wauw!

Ach ja je kunt je zelf erin verliezen, maar het is niet zo dat een systeem pas af is als tie boven je uit torent.

Wat is dat LFlab?
 
Het is een Multivox MX8100.
Een keyboardje voor bij de modulaire spullen en je kan er nog 4 sequences in opslaan ook. Helaas (nog) geen sync met andere apparaten.

Ik had een firstman sq-10 (zelfde model) heb de sticker er af gehaald en toen was het een multivox mx8100 inderdaad. lang geleden verkocht via dit forum. Leuk ding!
 
Mijn modulair in aanbouw:
20120513_111253.jpg

Ben een beginneling in vergelijking met de setup van sommigen hier, wauw!

kweenie jij hebt wel een diverse ..setup / enje bouwt zelluf ,..das andere koek dan met een berg geld / een berg kopuh
;-]
:okdan:
 
Ik had een firstman sq-10 (zelfde model) heb de sticker er af gehaald en toen was het een multivox mx8100 inderdaad. lang geleden verkocht via dit forum. Leuk ding!

wij / patat & ik hebbe die multivox toen by jouw gekocht ..weetk xzekers assen togh;-]
en je linndrum;-]
:okdan:
 
Back
Top