De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@Zoidsitry's -shitland pony
dat was wel 'n mooie compilatie van alle 10.000 cunts.
even een stil moment


en dan weer verder, verder , verder.
kut! op naar de 1000, 20000, 1 millioen
"wij zullen doorgaan, de kip zei tegen de haan, we zullen doorgaan ,we zullen dooorgaan, tot we bij 't gaatje zijn.
padompadompadom...." ( muziek er zelf svp bijbedanken, ik heb nog geen midiinterface )

proficiat jongens een hele mijlpaal (en niet alleen in my pants) !! :mega:
 
attachment.php
 

Attachments

  • dyn008_original_306_430_pjpeg_8616_c3d9def261f65ea04d2ad0a1510b92e2.jpg
    dyn008_original_306_430_pjpeg_8616_c3d9def261f65ea04d2ad0a1510b92e2.jpg
    31 KB · Bekeken: 44
Iedereen die een kut heeft bijgedragen aan dit sucksex:
GeFeLicItEErD

Op naar het volgende uniecum: post 1111


wat gebruikt iedereen eigenlijk om mee te kutten? pc met softseq? loopsampler? workstation?
Eigenlijk alles wat in mijn handen cumt; kutnummers zijn prima testgronden voor nieuwe apparatuur/werkwijzen/etc.
 
Zoidsity - Offwashmachine
Deze is wel vet hoor, trouwens!

ff de heupen los & bbq aan
:peukie:

Damn! Spicy shizzle... Echt lekker, prachtig idee ook. Een ding weet ik zeker: deze track is voorlopig mijn wekker! Haha dit gaat mevrouw SadBunny ook lekker vinden. We zijn net op een soort intro *argh* stijldanscursus *argh* geweest, misschien moeten we hier dan maar eens een chacha of zo op proberen :D Hij kaast ook maar door, lekker lang.

500 :mega: jihaaaa..
Bizar nummer zo... Ik vind wel de tweede helft veel lekkerder :)

Iedereen die een kut heeft bijgedragen aan dit sucksex:
GeFeLicItEErD

Yeah! :D :mexico::maffia:

wat gebruikt iedereen eigenlijk om mee te kutten? pc met softseq? loopsampler? workstation?
Ach, fruityloops met allerhande vage zooi, Youtube, wave edit dingetjes, ouwe kaas machine (Roland EXR7), Kaoss Pad III, behringer mixer, korg microkorg, elektrische en gewone gitaar, elektro drumstel, melodica, mondharmonica, microfoons. Ik wil alleen naast de KP3 eigenlijk ooit nog eens een vette loopstation die ook met de voet te bedienen is. En ik moet nog eens wat meer op straat of op het werk gaan samplen... Sommige dingen die je hoort kun je niet verzinnen ;)
 
[over offwashmachine]Deze is wel vet hoor, trouwens!
....

[over 500th Best]
Bizar nummer zo... Ik vind wel de tweede helft veel lekkerder :)...

Dank, en dank :D

Als 500ste moest ie ook niet TE normaal zijn.. ;)
 
O ja,,.. ik gebruik als opname/bewerk programmaatje Audacity (+een omvorm programmaatje naar mp3 status..).
Brongeluid is voornamelijk samples maar ook wel synths/microfoon rechtstreeks op de pc (en soms via een externe E-MU 'kaart'). En uiteraard soms mijn SuperKaasio-5 :D
 
ikzelf meestal mijn eigen zachtsints, renoise en soundforge om te boel in elkaar te kleien...

tob wijfteen:

15. Unic [49]
14. CosmicD [58]
13. Skies [66]
12. Mark E [72]
11. L3N [77]
10. TM-Acid [161]
09. Trag [181]
08. Kitt [198]
07. Berg [216]
06. Phooch [221]
05. Zaad [268]
04. 6 Trak [297]
03. Luur [388]
02. Res [500]
01. Zoid [502]
 
Ik heb deze ringtone nu nog steeds :D ik ben er al helemaal aan gewend en kan haast niet meer zonder.. ding ding ding dong ding...telefoooondwingetjuh...:engel:

Haha ik ook nog steeds!
Laatst kwam er iemand in de tram naar me toe, die had het orgineel als ringtone maar wilde deze hebben.
Ik ben ook de kwaaiste niet
en je weet hoe dat gaat ..... de dag gaat komen dat je 'm op straat hoort langsringen : telefwoohndwingutjuh!
:D

oja en ik ben dus de enige Acid-pro-head hier?
 
Beetje laat want ik had het niet zo snel door, maar alsnog gefeliciteerd met het herterugwinnen van de eerste positie. Op naar de 5000?

Dank 8D

Hmm, 5000 weet ik niet.. 1000 wie weet.. :D
 
je hebt er overigens 49 maanden over gedaan, da's toch nog gemiddeld 1 K# per 3 dagen...
het gemiddelde in KJ-6 is 1 per 2 dagen, hoewel je niet harder gaat dan het vorige kut jaar...
een totaal van een kleine 700 gaat er misschien net in zitten aan het einde van KJ-6...

attachment.php


ff tussen neuk en schaamlippen door: waar blijft de lang geanticipeerde bunny's revenge? :D
 

Attachments

  • zoidskuttinks.gif
    zoidskuttinks.gif
    4,5 KB · Bekeken: 66
Laatst gewijzigd:
Da's lang niet slecht :D

Beetje regelmaat in 't leven!
 
en daarom...

en daarom...

harpy_t.jpg
 

Attachments

  • Zoidsity - Con Pappos.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 48
als in...

als in...

Foto-T3SIPPEJ.jpg
 

Attachments

  • Zoidsity - Uierzalf.mp3
    881,3 KB · Bekeken: 47
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top