Luistertips gevraagd.

Jena_mu6

Ouwe rot
Lid sinds
27 februari 2002
Berichten
3.527
Locatie
Rotterdam
Hello,

ik luister onwijs veel muziek, in allerlei genres, maar de laatste tijds vind ik nog maar weinig dingen die ik echt super vindt.

Ik vind N.E.R.D. en Detroit grand pubhas erg goed, het laatste album van TOOL is super(maar dat is allemaal al best weer oud...... ik zoek meer.....nieuwe dingen ook.

Graag luistertips dus, liefst in genres Rock(geen numetal afgezaagde raprock), Electro, Funk en electronische shit....

Alvast bedankt.
 
spinvis
ESG
recloose
 
Laatst gewijzigd:
4 hero, atari teenage riot (Herrie en toch briliant)
 
nieuwe anthony Rother
 
Rock? symfonisch?

Winthin temptation (kennen de meeste wel)
Alles van Arjen antony lucassen (Ayreon, Ambeon, Star one). Gebruikt veel synths in zijn rock, altijd leuke intro's (vooral de Ayreon, Dream sequencer en the new migrator albums)
After forever
Rhapsody (herriiiiiieeeeeee :{ )

Misschien niet jou stijl maar zeker het luisteren waard!
 
inderdaad, Nine Inch Nails, rock/industrial met hele sferische geluiden en een van de beste sounds [qua mixen] die er is. ik stel voor dat je gewoon eens naar het laatste album [the fragile] luistert en als je dan niet overtuigd bent...tja.:(

ik hou nu op met NIN pluggen anders schrijf ik weer een heel boekwerk over de genialiteit van Trent Reznor.
 
had ik al gezegd: SPINVIS ???
 
Laatst gewijzigd:
loopguru
O.P.M.
nieuwe album van Pink, eerste helft
ms. Dynamite. lijkt van een afstand op Lauren Hill
Jane's Addiction (gister weer in de auto geluisterd; wat is dat vet zeg...)
Psychotic Waltz
Sum 41
me first & the gimme gimmes
liedjes van mij!!! ;)


Origineel geplaatst door Jena_mu6
NIN was vroeger heel goed, maar zuigt de laatste tijd nog meer dan Kaotic (sorry)

....

mmmm. niet helemaal mee eens maar d'r zit wel wat in. de laatste van NIN, die live CD met die extra CD, is in ieder geval wel voorlopig de laatste van 'm die ik zonder te luisteren koop...
 
Laatst gewijzigd:
wat ouder maar ook niet te versmaden: soulwax
en de eerste 2 CDs van moloko!
 
Shellac zonder meer... Zo VET!
Jane' Addiction --> Pukkelpop! Maar helaas geen Johnny.
Verder Motorhea, Eindhoven Rockcity Peter Pan, Zeke, Helicopters, SlapShot en Willy Alberti
 
Origineel geplaatst door Jena_mu6
NIN was vroeger heel goed, maar zuigt de laatste tijd nog meer dan Kaotic (sorry)

right, that's it....
PUT 'EM UP, BOOOYYY!!!
:( :( :(
 
Back
Top