Reparatie Alesis Andromeda noise generator

Heb een reset uitgevoerd ( aanzetten met softknop 4 ingedrukt ).

Dus de noise is wellicht te repareren,
Ik ben zelf geen elektronicatechneut, dus is er iemand ( omgeving den haag ofzo ) die dit voor me kan doen ?

Ik wil er wel een poging aan wagen, zolang het niet in de digitale aansturing zit moet het wel lukken.
 
Ja, dat lees je verkeerd. Init patch is iets anders dan een reset, maar intussen heeft hij mijn raad opgevolgd. Helaas zonder resultaat.

Nouja, ik had ookal een calibratie gedaan op dat moment maar niet vermeld :)\
 
Ik wil er wel een poging aan wagen, zolang het niet in de digitale aansturing zit moet het wel lukken.

Meen je dat? dat zou fraai zijn :) Heb je al vaker zoiets onder handen gehad? stuur je me een PM?
 
Meen je dat? dat zou fraai zijn :) Heb je al vaker zoiets onder handen gehad? stuur je me een PM?

Helaas, de andromeda is opgebouwd met de SMD techniek, iets waar niet heel veel mensen mee overweg kunnen. Dit betekent dat ik nog steeds op zoek ben naar een reparateur... dus als iemand overweg kan met SMD en tegen vergoeding (uiteraard) mijn andromeda kan repareren, reageer dan!


Groet,
 
Forumlid MikePhilco heeft volgens mij een SMD rework station en is sowieso een zeer ervaren reparateur.
 
Helaas, de andromeda is opgebouwd met de SMD techniek, iets waar niet heel veel mensen mee overweg kunnen. Dit betekent dat ik nog steeds op zoek ben naar een reparateur... dus als iemand overweg kan met SMD en tegen vergoeding (uiteraard) mijn andromeda kan repareren, reageer dan!


Groet,

Music Service Center in Beegden eens bellen zou ik doen. Hebben ooit mijn Andromeda outputs gefixten mijn juno60 geserviced. Echt een uitstekend bedrijf.
 
vertel!

Op de eerste pagina van de PDFs staat "Attention! This document contains sensitive proprietary information. All recipients must have a current non disclosure agreement on file with Alesis LLC. Do not distribute document in electronic form"

Een non disclosure agreement (NDA) is een geheimhoudingsverklaring tussen twee partijen. Men tekent deze verklaring en krijgt dan (omdat er samengewerkt moet worden) inhoudelijke details overhandigd die men normaal geheim houdt ivm namaak, intelecual property etc.

Deze service manual is afkomstig van Alesis en niet bedoeld voor de 'normale' buitenwereld.

Daarom zei ik al, iemand heeft zich niet aan z'n geheimhoudingsverklaring gehouden en het document naar buiten gelekt.
 
inderdaad,
gelukkig maar, bij een gediscontinueerd apparaat van een firma die niet meer bestaat en een overname firma die geen service meer verleend ;)
 
Back
Top