X

Foute BitCoin-advertenties op banner

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Foute BitCoin-advertenties op banner

Click image for larger version

Name:	Foute BC avd.JPG
Views:	203
Size:	41,8 KB
ID:	3737046 Click image for larger version  Name:	Foute BC adv.JPG Views:	0 Size:	27,5 KB ID:	3737044 Foute BC avd.JPG
    Mogelijk is dat al eerder gesignaleerd, maar ik krijg regelmatig frauduleuze BitCoin-advertenies te zien op het forum.
    Zal ongetwijfeld verantwoordelijkheid van een andere partij zijn, maar meld het toch maar even ivm erg irritant.
    Als je niets te zeggen hebt, doe het dan niet hier ...

Ai, dat is vervelend. Inderdaad heeft Synthforum weinig tot geen invloed op de keuze voor getoonde ads. Wat je kunt doen, is een foute ad bij Google melden. Dat doe je door op het symbool te klikken dat links naast het kruisje in de ad te zien is. Je komt dan terecht op een pagina van Google die je vertelt waarom je deze ad ziet. Vervolgens heb je de mogelijkheid om de bewuste ad te melden via de getoonde link (irrelevante ads). Ik ben bang dat dit voor nu de enige manier is.

Nil Volentibus Arduum

Comment

Deze zie je ook continu op Facebook, word helaas maar weinig aan gedaan..

Comment

Daar heeft John de Mol toch over geprocedeerd?

Originally posted by derp View Post
        Deze zie je ook continu op Facebook, word helaas maar weinig aan gedaan..
        Jij en Facebook? Dat had ik niet gedacht.

Comment

Jort vandaag weer ´n paar keer voorbij zien komen.. was niet ingelogd overigens..

Click image for larger version

Name:	Jort.png
Views:	62
Size:	204,7 KB
ID:	3743973

Comment

Working...
          X